Hvad skal man tænke på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

*Mor Til Albert*

Dolowy skriver:

Hej folkens

Jeg har smidt p-pillerne i denne weekend. 

Planen er at vi vil starte projekt baby til september. 

Jeg er begyndt på folinsyre også. 

Er der andet jeg skal tænke på nu hvor vi skal i gang med PB? 

Noget du ihvertfald IKKE skal tænke på er at blive gravid.. - Det kan nemlig stresse dig, så du får sværere ved at få en lille spire i maven. Nyd at du ikke længere behøver prævention og hyg jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Bak

Dolowy skriver:

Okay.. Min læge sagde at jeg bare skulle tage folinsyren:-) 

Men det skader jo ikke at tage gravitamin :-) 

Jerntilskud er først fra 10. graviditetsuge. D-vit og kalk kan du overveje. Det kommer an på, om du ellers får nok via kosten. Vitaminpiller til gravide indeholder også lidt. Folinsyre er klart der vigtigste at huske
Når du så bliver gravid, skal du være opmærksom på sådan noget som hårfarve. Mht kosten skal du fx være lidt tilbageholden med de fede fisk (laks, tun m.m.).
Det var lige en hurtig huskeliste. Ellers kig her på siden, mener der står en masse brugbart om fx kosten.

Anmeld

1. juni 2014

S*DD

*Heidi* skriver:

Noget du ihvertfald IKKE skal tænke på er at blive gravid.. - Det kan nemlig stresse dig, så du får sværere ved at få en lille spire i maven. Nyd at du ikke længere behøver prævention og hyg jer.

Hehe..  Det er nok lidt svært:-) 

Må indrømme at jeg hader virkelig meget at have menstruation, så det bliver nogle hårde måneder hvor jeg ikke bare kan fortsætte med pillerne så jeg skal have den.. 

Men sådan er det jo når man vil have baby:-) 

Anmeld

1. juni 2014

S*DD

Bak skriver:

Jerntilskud er først fra 10. graviditetsuge. D-vit og kalk kan du overveje. Det kommer an på, om du ellers får nok via kosten. Vitaminpiller til gravide indeholder også lidt. Folinsyre er klart der vigtigste at huske
Når du så bliver gravid, skal du være opmærksom på sådan noget som hårfarve. Mht kosten skal du fx være lidt tilbageholden med de fede fisk (laks, tun m.m.).
Det var lige en hurtig huskeliste. Ellers kig her på siden, mener der står en masse brugbart om fx kosten.

Det tror jeg at jeg får rigeligt af:-) 

Okay havde ikke set man kunne læse om det herinde. Hvor henne? 

Anmeld

2. juni 2014

Bak

Dolowy skriver:

Det tror jeg at jeg får rigeligt af:-) 

Okay havde ikke set man kunne læse om det herinde. Hvor henne? 

Du skal bare gå ind under fx fanebladet "Fertilitet", så er der nogle underkategorier lidt til højre på siden. Altså ikke under debatterne. Det samme gælder de andre faneblade

Anmeld

2. juni 2014

S*DD

Bak skriver:

Du skal bare gå ind under fx fanebladet "Fertilitet", så er der nogle underkategorier lidt til højre på siden. Altså ikke under debatterne. Det samme gælder de andre faneblade

Tusinde tak for det :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.