Prævention hvor længe? Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej 

Her for lidt over en uge siden fik jeg aks, desværre gik vores lille baby bort efter 4 dage. 

Men jeg har ikke fået meget Info omkring mit Ks, skal jeg bruge kondom i de her 8 uger? Og i såfald hvorfor? Og er det  8 fulde uger? 

Og hvornår må jeg blive gravid igen? Jeg skal til 8 ugers undersøgelse om et stykke tid, men de her spørgsmål fylder meget, så hvis en kender svarene ville det være rigtig rart

håber i vil svarer  

først vil jeg kondolere for jeres tab... 

Jeg har fået begge mine børn ved AKS og skulle bruge kondom hvis vi havde sex i de første 8 uger... hvor længe der gik før vi måtte have sex uden beskyttelse kan jeg ikke huske, men mener ikke det var så længe igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

først vil jeg kondolere for jeres tab... 

Jeg har fået begge mine børn ved AKS og skulle bruge kondom hvis vi havde sex i de første 8 uger... hvor længe der gik før vi måtte have sex uden beskyttelse kan jeg ikke huske, men mener ikke det var så længe igen...

Tak 

okay, tak for svar  

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Jeg kondolere Jeg mistede selv min søn i december og vi fik af vide at vi skulle vente de 8 uger så lægen lige fik kigget om livmoderen var trukket ordentlig sammen og om alt ellers var ok. Jeg fik dog ikke kejsersnit så ved ikke om man bør vente længere når det er tilfældet, men vi er i hvert fald godt i gang med at lave nr. 2 nu

Tak og i lige måde 

Anmeld

2. juni 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Tak 

okay, tak for svar  

det var så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.