Astma og snot, måske pga hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
16 svar
1 synes godt om
1. juni 2014

Lukas&Liam<3

Lukas har længe været snottet og har i nogle måneder fået både fået medicin mod astma og astmatisk bronkitis.

Han har nu været hos morfar og bedste i weekenden og min far ringer og siger at han næsten ikke er snottet mere. Lægen mener ikke det er hunden. Er bare begyndt at tvivle /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

tweety2060

Hvor gammel er han? Får han både den blå og brune? Og hvor længe har han fået den brune?

Anmeld

1. juni 2014

Lukas&Liam<3

tweety2060 skriver:

Hvor gammel er han? Får han både den blå og brune? Og hvor længe har han fået den brune?

Han er 16 måneder og får 2 pust morgen og aften og har nok fået den brune i 1,5 måned og den blå siden januar.

Anmeld

1. juni 2014

Fuglemor

Jeg undre mig over lægen siger det ikke er hunden. Barnet kan få taget en blod prøve hvor det kan vise hvad det ikke kan tåle,

vores den yngste fik taget sådan en og hun kan ikke tåle blandt andet hund og kat. Hendes ab bliver slem og hun snotter og klør når vi er nær hunde især.

Anmeld

1. juni 2014

Lukas&Liam<3

Fuglemor skriver:

Jeg undre mig over lægen siger det ikke er hunden. Barnet kan få taget en blod prøve hvor det kan vise hvad det ikke kan tåle,

vores den yngste fik taget sådan en og hun kan ikke tåle blandt andet hund og kat. Hendes ab bliver slem og hun snotter og klør når vi er nær hunde især.

Han skal heldigvis til lægen på onsdag. Kan en almindelig blodprøve gøre det?
Forstår det heller ikke. Det er vel for pokker bedre at teste ham end at han går med noget han ikke kan tåle?

Anmeld

1. juni 2014

Fuglemor

Maria&Lukas skriver:

Han skal heldigvis til lægen på onsdag. Kan en almindelig blodprøve gøre det?
Forstår det heller ikke. Det er vel for pokker bedre at teste ham end at han går med noget han ikke kan tåle?

Vi fik den taget inde på sygehuset i Århus. Men tænker at lægen sagtens kan tage den og så evt sende den ind. De prik tester dem ikke når de er så små. Den vi fik lavet viste nemlig blandt andet både allergi ved dyr men også fødevarer.

synes også det er bedre at teste frem for i ikke ved hvad der er galt og hvad han ikke kan tåle. Men i skal nok stå fast for vores læge ville ikke gøre det. Jeg måtte nærmest beordre dem til det

Anmeld

1. juni 2014

Lukas&Liam<3

Fuglemor skriver:

Vi fik den taget inde på sygehuset i Århus. Men tænker at lægen sagtens kan tage den og så evt sende den ind. De prik tester dem ikke når de er så små. Den vi fik lavet viste nemlig blandt andet både allergi ved dyr men også fødevarer.

synes også det er bedre at teste frem for i ikke ved hvad der er galt og hvad han ikke kan tåle. Men i skal nok stå fast for vores læge ville ikke gøre det. Jeg måtte nærmest beordre dem til det

Må jeg sige til min kæreste
Hun bliver også ved med at give vs skylden for alt det snot. Men alle de andre børn er jo slet ikke snottet mere og Lukas næse løber altid.
Er bare ret overbevist om at det er hunden nu det allerede efter 2 dage hos morfar er blevet bedre.

Anmeld

1. juni 2014

Babydreams

Maria&Lukas skriver:

Lukas har længe været snottet og har i nogle måneder fået både fået medicin mod astma og astmatisk bronkitis.

Han har nu været hos morfar og bedste i weekenden og min far ringer og siger at han næsten ikke er snottet mere. Lægen mener ikke det er hunden. Er bare begyndt at tvivle /:

Akkurat det samme skete med min søn, til sidst hamrede jeg i bordet og forlangte en blodprøve, og ganske rigtig min Lucas var allergisk overfor både hund og kat .
Det var hårdt men vi kom af med vores hund, og siden da, er han gået fri fra maske, han er en helt anden dreng nu, der pludselig har en masse mere energi ..

Du skal bare fortælle din læge at du forlanger en blodprøve, men i mine øre lyder det nu meget som om han er allergisk overfor hunde

Anmeld

1. juni 2014

Fuglemor

Maria&Lukas skriver:

Hun bliver også ved med at give vs skylden for alt det snot. Men alle de andre børn er jo slet ikke snottet mere og Lukas næse løber altid.
Er bare ret overbevist om at det er hunden nu det allerede efter 2 dage hos morfar er blevet bedre.

Det vil nemlig hurtig blive bedre hvis det der er skyld i det ikke er til stede. Så det vil jeg også tro. Og det er sku underligt ens eget barn konstant er snottet når ingen andre er.

Anmeld

1. juni 2014

Mack

Maria&Lukas skriver:

Lidt ulækkert, måske, men når du siger snottet, hvordan er konsistensen så? Er det som ved en almindelig forkølelse, hvidt-gulligt og tyktflydende, eller er det klart og tyndt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.