kolik Eller ondt i maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Pia

Her hjemme har Louise på 9 uger kolik.
Vi har droppet d-dråber og hun får isetdet for acd -dråber. De er ikke så hårde ved maven..
Det er kokos olien i d-dråber dr kan være hårde for nogle børns maver..
Der ud over for hun mylicon dråber et kvarter før hun skal spise.Begge dele kan du købe på apoteket.
Det har hjlupet os meget , plus at hun har fået krania sakralterapi.
Hun har stadig græde ture, men de står ikke på så længe og hun er nemmere og få til og stoppe med og græde.

Kh Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Mca<3

Eva skriver:

Hmm...mine fik ondt af d-vitamin....og Bertram fik faktisk også de der græde ture da han var helt bette, jeg ved ikke hvad det skyldtes men to gange hos en zoneterapeut, det satte en stopper for aftengråden..
Knus...

Skægt du skriver det , jeg havde dem også mistænkt da Alexanders tudeture startede som vi startede på d dråber

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Kiropraktor  Hjalp på min bette .

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Skægt du skriver det , jeg havde dem også mistænkt da Alexanders tudeture startede som vi startede på d dråber

Alle mine har fået ondt i maven af dem...så købte nogle andre og så fik de dem godt nok ikke hver dag...fyfy..smiler
Knus Eva..

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Eva skriver:

Alle mine har fået ondt i maven af dem...så købte nogle andre og så fik de dem godt nok ikke hver dag...fyfy..smiler
Knus Eva..

Jeg troede slet ikke der var et alternativ   Når men hva pokker dine unger lider jo ikke af engelsk syge ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.