Bange for at det igen tager lang tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Stort tillykke med at du snart bliver mor for første gang. Det er fuldstændig fantastisk! Er ked af at høre det endte sådan første gang, også virkeligt en af de ting jeg frygter. Men altid noget du så hurtigt blev gravid igen!

Det var også rigtig hårdt for mig, især psykisk,  fordi min kærestes venner 2 gange i streg har lavet en upser,  der ikke var planlagt det er svært for mig,  at udtrykke glæde til dem, når man selv oprigtigt prøver på at blive gravid og det så ender galt

Er lykkelig for,  at det gik så hurtigt 2. gang,  men havde svært ved at tro på det

Min kæreste sagde "jeg tror du er gravid".  Tog en test,  som var negativ.  Sagde "se jeg har ret - øv"

17 dage efter (5+6), var jeg ikke i tvivl om,  at jeg var gravid og tog en test, som var positiv efter 30 sek Yes! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hvor længe har I prøvet på nr. 2?

Siden sønnike på 15 måneder var 4 måneder, så 11 måneder med æl test osv.. Men sønnen er økolavet men på hormoner, så derfor er vi igen henvist til gynækolog og har været til forsamtale der ude igen, og starter hormonbehandling op igen efter sommerferien

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Hold da op det var lang tid anden gang. Fik i hjælp til sidst eller gik naturen sin gang?

Vi skulle til og have hjælp, men vi nåede at klare det selv Dagen inden kæresten skulle afsted med en sædprøve stod jeg med en positiv test.

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Siden sønnike på 15 måneder var 4 måneder, så 11 måneder med æl test osv.. Men sønnen er økolavet men på hormoner, så derfor er vi igen henvist til gynækolog og har været til forsamtale der ude igen, og starter hormonbehandling op igen efter sommerferien

Nu spørger jeg så fjollet, men hvad gør hormonbehandlingen?

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Det var også rigtig hårdt for mig, især psykisk,  fordi min kærestes venner 2 gange i streg har lavet en upser,  der ikke var planlagt det er svært for mig,  at udtrykke glæde til dem, når man selv oprigtigt prøver på at blive gravid og det så ender galt

Er lykkelig for,  at det gik så hurtigt 2. gang,  men havde svært ved at tro på det

Min kæreste sagde "jeg tror du er gravid".  Tog en test,  som var negativ.  Sagde "se jeg har ret - øv"

17 dage efter (5+6), var jeg ikke i tvivl om,  at jeg var gravid og tog en test, som var positiv efter 30 sek Yes! 

Vi har også et hold venner der lige har lavet en upser. Skønt for dem, er bare ret misundelig selv.
Hvor er det fedt med den test. Har lige taget en meget negativ en af slagsen i dag, men har også en dag endnu før den forventede mens, og ved godt nogle først kan teste senere, men tror absolut ikke jeg er gravid denne gang.
Sagde din kæreste mere om hvorfor han troede du var gravid? Tænker bare det er da vildt at have gættet det trods en negativ test.

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Vi skulle til og have hjælp, men vi nåede at klare det selv Dagen inden kæresten skulle afsted med en sædprøve stod jeg med en positiv test.

mega fedt!

Anmeld

31. maj 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Nu spørger jeg så fjollet, men hvad gør hormonbehandlingen?

Det styrer den måde ægget vokser, og sikrer en rettidig ægløsning

Anmeld

31. maj 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Vi har også et hold venner der lige har lavet en upser. Skønt for dem, er bare ret misundelig selv.
Hvor er det fedt med den test. Har lige taget en meget negativ en af slagsen i dag, men har også en dag endnu før den forventede mens, og ved godt nogle først kan teste senere, men tror absolut ikke jeg er gravid denne gang.
Sagde din kæreste mere om hvorfor han troede du var gravid? Tænker bare det er da vildt at have gættet det trods en negativ test.

Han kunne ikke forklare præcis hvorfor han troede jeg var gravid.  Han sagde, at han synes jeg havde et specielt smil i øjnene og at jeg opførte mig anderledes - specielt fordi jeg fik lyst til milkshake og ost. Jeg HADER normalt alt ost bortset fra brie, og begyndte at spise toast med skiveost - ikke den mildeste udgave og nogle gange osten alene.  Ikke særlig lækkert. 

Anmeld

1. juni 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det styrer den måde ægget vokser, og sikrer en rettidig ægløsning

Okay. Har du oplevet at det har haft nogle bivirkninger på dig? Måske jeg skulle overveje at gå til lægen og snakke om mulighederne for eksempelvis hormonbehandling.

Anmeld

1. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Han kunne ikke forklare præcis hvorfor han troede jeg var gravid.  Han sagde, at han synes jeg havde et specielt smil i øjnene og at jeg opførte mig anderledes - specielt fordi jeg fik lyst til milkshake og ost. Jeg HADER normalt alt ost bortset fra brie, og begyndte at spise toast med skiveost - ikke den mildeste udgave og nogle gange osten alene.  Ikke særlig lækkert. 

Ej hvor sjovt han var så opmærksom på det. Og ost, haha den var god!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.