Bange for at det igen tager lang tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
22 svar
2 synes godt om
31. maj 2014

Anonym trådstarter

Pb 1 tog 14 mdr og sønnen er nu 14 mdr. Nu virker som et godt tidspunkt at gå i gang igen, og efter en cyklus, hvor jeg er sikker på at vi ramte ægløsningen og alligevel uden gevinst, frygter jeg bare at vi skal igennem endnu et laang forløb. Det er utrolig opslidende at blive skuffet gang på gang.
Ved ikke hvad jeg lige ville med den her tråd. Måske bare lufte et par tanker. Måske I kender til situationer hvor det tog lang tid første gang og kort tid anden gang?
Tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Pb 1 tog 14 mdr og sønnen er nu 14 mdr. Nu virker som et godt tidspunkt at gå i gang igen, og efter en cyklus, hvor jeg er sikker på at vi ramte ægløsningen og alligevel uden gevinst, frygter jeg bare at vi skal igennem endnu et laang forløb. Det er utrolig opslidende at blive skuffet gang på gang.
Ved ikke hvad jeg lige ville med den her tråd. Måske bare lufte et par tanker. Måske I kender til situationer hvor det tog lang tid første gang og kort tid anden gang?
Tak :-)

Ved os var det omvendt. Ronja var ikke planlagt. Jeg var på ppiller dengang. Men ved nr 2 gik der 2 år og 3 mdr før det ville lykkes. Håber for jer at det denne gang går noget nemmere. Det er så hårdt når der absolut ingenting sker

Anmeld

31. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg tror ikke at man kan regne med at det går langsomt eller hurtigt (heldigvis). Jeg kender flere hvor det er gået hurtigt 2. gang kontra første gang og omvendt.

Held & Lykke

Anmeld

31. maj 2014

Hullabullabulla

Kender 100 % de følelser du sidder med.. Vi kæmper også for nr 2, og skal i behandling efter sommerferien, så håber vi det lykkedes..

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Ved os var det omvendt. Ronja var ikke planlagt. Jeg var på ppiller dengang. Men ved nr 2 gik der 2 år og 3 mdr før det ville lykkes. Håber for jer at det denne gang går noget nemmere. Det er så hårdt når der absolut ingenting sker

Hold da op det var lang tid anden gang. Fik i hjælp til sidst eller gik naturen sin gang?

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg tror ikke at man kan regne med at det går langsomt eller hurtigt (heldigvis). Jeg kender flere hvor det er gået hurtigt 2. gang kontra første gang og omvendt.

Held & Lykke

Ved godt man slet ikke kan sige noget om det, også en af de ting der er så frustrerende. Vidste jeg bare på forhånd at det tog lige så lang tid som sidst, så havde jeg helt sikkert mere ro i sindet, men uvisheden er simpelthen så forfærdeligt. Men rart at få bekræftet at flere har gjort det hurtigere anden gang

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kender 100 % de følelser du sidder med.. Vi kæmper også for nr 2, og skal i behandling efter sommerferien, så håber vi det lykkedes..

Hvor længe har I prøvet på nr. 2?

Anmeld

31. maj 2014

Mor til F

1. gang: smed p-piller i september 12 og fik min første mens i februar 13. Begyndte pb 1 i maj 13 og blev gravid i august 13. Det endte desværre i en MA i 9. uge

2. gang: blev gravid ved første æl efter MA.  Nåede ikke at få min mens. 

Er nu 48 dage fra, at blive mor for første gang

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

1. gang: smed p-piller i september 12 og fik min første mens i februar 13. Begyndte pb 1 i maj 13 og blev gravid i august 13. Det endte desværre i en MA i 9. uge

2. gang: blev gravid ved første æl efter MA.  Nåede ikke at få min mens. 

Er nu 48 dage fra, at blive mor for første gang

Stort tillykke med at du snart bliver mor for første gang. Det er fuldstændig fantastisk! Er ked af at høre det endte sådan første gang, også virkeligt en af de ting jeg frygter. Men altid noget du så hurtigt blev gravid igen!

Anmeld

31. maj 2014

LinLin

Her har det været meget forskelligt:

1. 8 mdr (faderen var i hæren og kun hjemme i weekenderne )
2. 4 mdr - endte i sa
3. 3 uger efter sa
4. Gravid på p-piller
5. 8 mdr ("sen" sa)
6. (Nu) gravid i 1. Cyklus efter vi startede igen (5-6 mdr efter sa)

for det får hurtigere denne gang for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.