Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Chel92 skriver:

2. cyklus dag er dagen efter din menstruation er startet Så at du skulle kunne nå at få lavet dine ting inden d. 2 cyklus dag er jo muligt når du først regner med at den kommer igen d. 20 juni  

Måske jeg er lidt dum - men hvordan er det muligt at nå? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

mpr

Anonym skriver:

Måske jeg er lidt dum - men hvordan er det muligt at nå? 

Kan være jeg misforstod det, troede du skulle have lavet nogle test inden 2. cyklus dag  

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Chel92 skriver:

Kan være jeg misforstod det, troede du skulle have lavet nogle test inden 2. cyklus dag  

Nåh nej.

Har fået tid på OUH den 17. juni, og i brevet stod der man skulle have tage blodprøve på 2. cyklus dag hvilket jo må blive omkring den 21. juni. 

Men dengang jeg fik den taget hos lægen spurgte hun ikke til cyklus 

Så de er vel "ugyldige" 

Håber vi kan få gennemført 1. samtale, så vi kan blive lidt klogere - og evt. få lavet blodprøven et par dage efter. Men er ikke andet for end jeg må ringe til dem mandag

Anmeld

31. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Nåh nej.

Har fået tid på OUH den 17. juni, og i brevet stod der man skulle have tage blodprøve på 2. cyklus dag hvilket jo må blive omkring den 21. juni. 

Men dengang jeg fik den taget hos lægen spurgte hun ikke til cyklus 

Så de er vel "ugyldige" 

Håber vi kan få gennemført 1. samtale, så vi kan blive lidt klogere - og evt. få lavet blodprøven et par dage efter. Men er ikke andet for end jeg må ringe til dem mandag

jeg ville ringe på mandag. Det er ret øv at komme til samtale hvis de indledende blodprøver ikke er klar.

De er jo med til at vurdere dit videre forløb.

Anmeld

31. maj 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Ja, ved godt der er meget ventetid hele vejen igennem. Men har været til to samtaler hos egen lægen + en på det lokale sygehus. Så vil egentlig bare gerne have den samtale "overstået" der hvor behandlingen skal foregå, så vi måske kan blive lidt klogere på hvad det hele indebære og hvad vi evt. skal igennem/forvente 

Det kan jeg godt forstå, men jeg må indrømme at jeg synes man bliver oplyst utrolig lidt til den første samtale.. 

Det jeg har fået oplyst mest ved, er at spørge folk jeg kender der er/ har været i behandling  

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

jeg ville ringe på mandag. Det er ret øv at komme til samtale hvis de indledende blodprøver ikke er klar.

De er jo med til at vurdere dit videre forløb.

Ja det bliver jeg næsten nød til - ja ærgeligt lægen ikke lige havde styr på det  

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Det kan jeg godt forstå, men jeg må indrømme at jeg synes man bliver oplyst utrolig lidt til den første samtale.. 

Det jeg har fået oplyst mest ved, er at spørge folk jeg kender der er/ har været i behandling  

Ja okay - har bare ikke rigtig nogen at spørger, da alle mine veninder er blevet gravide på almindeligvis. + ingen ved at vi skal i behandling eller prøver. Andet end en veninde - som ikke kender til den "verden"

Så bruger mest siden her, hvis jeg er i tvivl/har spørgsmål. Eller Google 

Anmeld

31. maj 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Ja okay - har bare ikke rigtig nogen at spørger, da alle mine veninder er blevet gravide på almindeligvis. + ingen ved at vi skal i behandling eller prøver. Andet end en veninde - som ikke kender til den "verden"

Så bruger mest siden her, hvis jeg er i tvivl/har spørgsmål. Eller Google 

Jeg kender det godt, det er os kun nogle få der ved vi er i behandling!  Men du er velkommen til at sende mig en pb hvis der er noget du gerne vil vide, eller du har spørgsmål 

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg kender det godt, det er os kun nogle få der ved vi er i behandling!  Men du er velkommen til at sende mig en pb hvis der er noget du gerne vil vide, eller du har spørgsmål 

Mange tak - tager dig måske på ordet! 

Anmeld

31. maj 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Mange tak - tager dig måske på ordet! 

Det skal du være velkommen til... 

Og hvis du finder ud af i skal i IUI behandling, så er der en hemmelig gruppe på facebook, jeg kan få dig ind i, ingen kan se man er medlem eller hvad man skriver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.