Hvad sker der kvindemenneske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

Nadia&Daniel

stjernehimmel skriver:

Hvem det er sin "skyld" er svær at sige...

Men mon ikke det er hende der har gjort sig selv lidt til grin... med hendes opførsel.. 

Desværre synes jeg ofte det sker steder med mange mennesker, nogle skal være der og vi andre må være der...

Jeg havde nok smidt en kommentar om hun LIIIGE skullle klappe hesten.. selvom det nok ik havde gjort hende mindre tvær 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Pas - var der ikke men det lyder som om i talte lige grimt til hinanden...

MEN jeg synes ofte folk med barnevogn og klapvogn forventer at hele verdenen flytter sig for at de kan komme forbi - og dét er jeg træt af!

Jeg forventer ikke noget. Det var bare underligt at når hun havde set mig at hun ikke er høflig og bliver på sin egen side.

Anmeld

31. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg kan godt forstå du blev overrasket over hun overfusede dig. Jeg tænker når nu hun gik fra den ene side til den anden side sådan nærmest på skift, var hun fuld?

Og afslutningsvis, hvis jeg blev overfuset sådan ville den anden også få en bemærkning med på vejen.

Anmeld

31. maj 2014

LinLin

Anonym skriver:

Jeg forventer ikke noget. Det var bare underligt at når hun havde set mig at hun ikke er høflig og bliver på sin egen side.

Det er da tit når man skal passere andre mennesker at man "danser lidt" fordi man ikke er enige om hvilken vej man går...

Og jeg reagerer heller ikke "høfligt" når nogen kører ind i mig! (Men råber så heller ikke op ) det gør sgu ondt - også selvom man ikke "kan se noget" - som jeg kunne se du skrev til en anden....

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg kan godt forstå du blev overrasket over hun overfusede dig. Jeg tænker når nu hun gik fra den ene side til den anden side sådan nærmest på skift, var hun fuld?

Og afslutningsvis, hvis jeg blev overfuset sådan ville den anden også få en bemærkning med på vejen.

Det var så varmt og mange mennesker. Ved ikke om hun var fuld hun synes åbenbart at hun skulle fylde hele vejen mens jeg bare fulgte min søn der havde så meget krudt i rø... Af alle de indtryk han fik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.