Hvad sker der kvindemenneske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
14 svar
16 synes godt om
31. maj 2014

Anonym trådstarter

Var i Legoland forleden dag, og går ned af en bred sti med min 3 årig løbende foran. Lidt længere henne er der en kvinde der går lidt midt i det hele samt, går lidt til højre også til venstre. Hun opdager os da min søn løber forbi og jeg forventer egentlig at hun giver plads til klapvognen. På dette tidspunkt går hun til venstre og jeg til højre. Lige pludselig går hun ind i klapvognen og råber Av For Fanden ! Og mange andre ting. Osv og min søn bliver bange. Jeg blev så sur da jeg egentlig havde tænkt mig at undskylde men ikke når hun reagere så voldsomt! Der var intet og se på hendes fod. Jeg kan ikke huske hvad jeg sagde men noget lignende. For helvede selv ! Du så da godt os komme gående! Så giv dog plads ! Hvad synes i piger ? Hvem er galt på den her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det er da umuligt at svare på

Jeg har ikke set hvad der skete, og kan ikke vedømme noget her.

I Legoland og lignende steder går man vel lidt over det hele?
Jeg gør ihvertfald og er også stødt ind i både børn, voksne og engang en cykeltrailer - der undskyldes som regel pænt eller smiles hvis modparten ikke er dansk.

Det er et ret uheldigt udbrud hun kommer med - men tror heller ikke du ud fra hvad du skriver her, gjorde noget for at lette situationen

Glem det og tag en tur mere i Legoland

Anmeld

31. maj 2014

Mumto3

Det er umuligt at sige når man ikke har været der. Men ærgerligt at det betyder så meget for dig, at du efter et besøg i legoland, stadig går og tænker på, og overvejer det så meget, at du ovenikøbet gerne vil have andres syn på sagen.

Anmeld

31. maj 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Var i Legoland forleden dag, og går ned af en bred sti med min 3 årig løbende foran. Lidt længere henne er der en kvinde der går lidt midt i det hele samt, går lidt til højre også til venstre. Hun opdager os da min søn løber forbi og jeg forventer egentlig at hun giver plads til klapvognen. På dette tidspunkt går hun til venstre og jeg til højre. Lige pludselig går hun ind i klapvognen og råber Av For Fanden ! Og mange andre ting. Osv og min søn bliver bange. Jeg blev så sur da jeg egentlig havde tænkt mig at undskylde men ikke når hun reagere så voldsomt! Der var intet og se på hendes fod. Jeg kan ikke huske hvad jeg sagde men noget lignende. For helvede selv ! Du så da godt os komme gående! Så giv dog plads ! Hvad synes i piger ? Hvem er galt på den her?

Jeg har selv arbejdet i en forlystelsespark, og tro mig; der er RIGTIG mange gæster der KUN kommer for at være negative, brokke sig, skabe sig og skælde ud. Sig "pyt" og lad hende være sur.

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Det er da umuligt at svare på

Jeg har ikke set hvad der skete, og kan ikke vedømme noget her.

I Legoland og lignende steder går man vel lidt over det hele?
Jeg gør ihvertfald og er også stødt ind i både børn, voksne og engang en cykeltrailer - der undskyldes som regel pænt eller smiles hvis modparten ikke er dansk.

Det er et ret uheldigt udbrud hun kommer med - men tror heller ikke du ud fra hvad du skriver her, gjorde noget for at lette situationen

Glem det og tag en tur mere i Legoland

Det var bare så pinligt den måde hun skreg på.... Jep, jeg gjorde det ikke nemmere.... Jeg har bare en dårlig smag i munden.

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Det er umuligt at sige når man ikke har været der. Men ærgerligt at det betyder så meget for dig, at du efter et besøg i legoland, stadig går og tænker på, og overvejer det så meget, at du ovenikøbet gerne vil have andres syn på sagen.

Hun ødelagde det lidt. Normalt er jeg konfliktsky men her blev jeg meget skuffet....

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Jeg har selv arbejdet i en forlystelsespark, og tro mig; der er RIGTIG mange gæster der KUN kommer for at være negative, brokke sig, skabe sig og skælde ud. Sig "pyt" og lad hende være sur.

Hun skulle skamme sig.... Min søn blev også lidt bange. Jeg har bare aldrig mødt nogen der kunne skrige så højt og overdrive som det så ud for mig.

Anmeld

31. maj 2014

stjernehimmel

Hvem det er sin "skyld" er svær at sige...

Men mon ikke det er hende der har gjort sig selv lidt til grin... med hendes opførsel.. 

Desværre synes jeg ofte det sker steder med mange mennesker, nogle skal være der og vi andre må være der...

Jeg havde nok smidt en kommentar om hun LIIIGE skullle klappe hesten.. selvom det nok ik havde gjort hende mindre tvær 

Anmeld

31. maj 2014

LinLin

Pas - var der ikke men det lyder som om i talte lige grimt til hinanden...

MEN jeg synes ofte folk med barnevogn og klapvogn forventer at hele verdenen flytter sig for at de kan komme forbi - og dét er jeg træt af!

Anmeld

31. maj 2014

RosSofi

Kender godt det med at blive irriteret over andre menneskers adfærd i "trafikken"/"gadebillede", og hvis du decideret følte dig overfuset, har du jo alt ret til at føle at det var ubehageligt. Har så opdaget, at jeg som regel får mindre overskud og endnu nemmere bliver irriteret, hvis jeg går op i den slags. Så øver mig i bare at tænke, at det ikke er min sag, hvordan andre mennesker reagere.

Når det er sagt, så synes jeg egentlig, at der er mange forældre, der tit lader deres børn løbe langt foran dem selv, og det er ikke så meget det, at de løber i vejen mere det, at jeg tænker, at det er lidt naivt altid at tro, at folk flytter sig for ens børn eller passer på dem. Synes i hvert fald det er vigtigt at lære sine børn at se sig for, men det er jo en helt anden historie :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.