Jamen det er jo en helt ubeskrivelig og fantastisk følelse (i hvert fald hvis det er ønsket... og det var det her).
Første gang havde vi prøvet et par måneder efter jeg stoppede med p-piller og synes hele tiden jeg havde symptomer. I trejde cyklus var der så ikke rigtig nogle symptomer. Men dagen før forventet mens gik jeg til Netto på vej hjem fra arbejde og købte et par tests så jeg havde dem til næste morgen. Da jeg kom hjem med dem, rykkede det bare så meget i mig for at tage en med det samme, for jeg havde bare sådan en fornemmelse af at den var der.
Så det gjorde jeg, og der kom hurtigt 2 fine streger. Selvom jeg havde det på fornemmelsen kunne jeg ikke helt tro det, så jeg travede frem og tilbage og sagde højt til mig selv "den er sgu positiv, den ER sgu positiv"
Så skyndte jeg mig ned i byen og købte en I
DAD body inden jeg skulle mødes med manden for at leje film i Blockbuster. Jeg hold masken til vi kom hjem, hvor jeg gav ham den som en gave og sagde det var en tidlig julegave.
De næste par måneder gik jo med at fatte at vi skulle være forældre. Jeg havde det så godt, at jeg havde svært ved at mærke at der var noget. Så først til NF scanningen gik det endeligt op for mig. 
Anmeld