Anonym skriver:
Hej kvinder 
ville i ikke fortælle lidt om hvordan det var og stå med en positiv test oh hvad i så gjorde den dag og de første par måneder af graviditeten 
er så nys og synes det så spændene og går bare selv og venter på en positiv test og har jo kun forestillinger om hvordan det kan blive
kan starte med at sige at det er en helt ubeskrivelig følelse

men vil prøve alligevel.
Vi havde gennem lang lang tid forsøgt at blive gravide, og da det ikke ville lykkedes (pga pco) måtte vi i behandling.
jeg skulle teste om søndagen, men da vi kom til onsdag kunne jeg bare ikke vente mere, jeg havde de sygeste mens smerter , som jeg havde haft måneden før, hvor forsøget mislykkedes. så jeg bildte mig selv ind at hvis jeg så en negativ test så ville min krop nok bare begynde at få mens så vi kunne komme videre

jeg fik tisset på den her kære test, og skimtede hurtigt at den var negativ og smed den derfor i toiletspanden.
dagen efter vågnede jeg med halsbrand, var oppustet, havde on/off smerter i lænden som ved menssmerter. og jeg gik bare det meste af dagen og bandede og svovlede over den lorte krop jeg nu engang havde som ikke kunne finde ud noget som helst

i ren arrig skab gik jeg sidst på eftermiddagen igen på toilettet og tog en ny test, igen med det formål at jeg måske kunne psyke mig til at få mens ved at se den negative test.
Men denne gang skulle det blive helt anderledes

jeg lyver ikke, mit hjerte gik simpelthen i stå, inden jeg overhovedet havde nået at hive bukserne op kom der en ekstra streg til syne, den var ikke så tydelig men for søren den var der

jeg begyndte at hyle, og snøfte mens jeg forbrilsk ledte efter gårsdagens test, som lagde aller øverst i spanden og nu også med to flotte streger

på det tidspunkt kom min kæreste hjem fra arbejde, og han har nok hørt at jeg græd som besat for han kom løbene ud på badeværeslet og har nok troet at det igen var mislykkedes og derfor jeg græd som besat

jeg kunne ikke engang få fremstammet hvorfor jeg græd, jeg puttede mig blot ind til ham og pegede på testene.,., han fattede dog intet så måtte efter noget hulken og tid, fortælle at han skulle være far.
han var lidt mistroisk og turde ikke helt tro på det. og det gjorde jeg heller ikke, men alligevel følte jeg altså lidt at jeg fløj på den lyserøde sky.
vi var til nogle tidlige scanninger pga behandlings verdenen, og inden vi skulle til Nakkefolds scanning havde vi set vores lille blob 3 gange. så det gik okay hurtigt op for mig at det var rigtigt nok.

men det gik sku nok først op for mig at vi skulle være forældre da Thor var blevet født.
Nu er han snart 7 mdr gammel, og kan stadig kigge studsene på ham og tænkte om det virkelig kan passe at jeg er hans mor

undskyld den lange lange smøre

som sagt er det ubeskriveligt, men i guder hvor er det fantastisk og vidunderligt