Bedside crib erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

Babydrøm

Christina74 skriver:

Og hvis man vil spare penge køber man bare en tremmeseng fra ikea. Hæver bunden og tager siden af for derefter at fixere den op af forældre sengen (vores står i spænd mellem vores seng og vindueskarmen)

Jeg elsker den løsning :-)

Eneste minus er at jeg skal kravle i seng fra fodenden af tremmesengen som er 120 cm lang.

Hvor smart! Tror du de fleste tremmesenge kan bruges til det, bare man kan hæve bunden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Christina74

Babydrøm skriver:

Hvor smart! Tror du de fleste tremmesenge kan bruges til det, bare man kan hæve bunden?

Ja hvis de ellers er stabile :-)

Anmeld

1. juni 2014

tarkoflen

stm2812 skriver:

Nårrh ja det er da helt klart en smart måde at gøre det på Den er også udsolgt på alle de sider jeg har kigget nu, så kan da være det bliver løsningen

Tusind tak for det gode input

Vi har også bare en tremmeseng hvor den ene side er pillet af og det fungerer så fint!

Jeg overvejede også en bedside crib, synes bare de var så dyre i forhold til hvor længe de kunne bruges, så jeg blev nærig

Anmeld

1. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej ts. 

Undskyld jeg misbruger din tråd, men kom til at tænke på om der er nogen der kan svare mig hvor mange måneder sådan en bredside crib kan bruges? 

Anmeld

1. juni 2014

stm2812

mor:) skriver:

Hej ts. 

Undskyld jeg misbruger din tråd, men kom til at tænke på om der er nogen der kan svare mig hvor mange måneder sådan en bredside crib kan bruges? 

Det er helt iorden. Meget relevant spørgsmål

Anmeld

1. juni 2014

Putomanen

Hej ts. 

Jeg mener at det er omkring 6 måneder.

Anmeld

1. juni 2014

Mumto3

Hej ts. 

Det kommer an på hvor store børn man får. Mine børn voksede/ville være vokset ud af den allerede efter 3-4 mdr

Anmeld

1. juni 2014

Putomanen skriver:

Jeg mener at det er omkring 6 måneder.

Okay. Tak for svar

Anmeld

1. juni 2014

Mumto3 skriver:

Det kommer an på hvor store børn man får. Mine børn voksede/ville være vokset ud af den allerede efter 3-4 mdr

Hmm det er jo ikke særlig lang tid. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.