Bedside crib erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.455 visninger
18 svar
10 synes godt om
30. maj 2014

stm2812

Godaften

er der nogle af jer, som har haft en bedside crib og hvad er jeres mening omkring denne.

Syntes den er enormt tiltalende når man f.eks skal amme om natten og er af den mening at jeg vil have baby skal sove hos os til h*n er omkring de 6 mdr. Det har jeg det bare bedst med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Katia Juul Skovgaard

stm2812 skriver:

Godaften

er der nogle af jer, som har haft en bedside crib og hvad er jeres mening omkring denne.

Syntes den er enormt tiltalende når man f.eks skal amme om natten og er af den mening at jeg vil have baby skal sove hos os til h*n er omkring de 6 mdr. Det har jeg det bare bedst med.

Syntes i starten det var en besynderlig dimmer

Den endte med at være guld værd. Det var så nemt da han lå i liften og skulle op om natten og ammes.. Hvis han havde behov for at mærke mig om natten, så kunne jeg lægge hånden ned til ham eller hvis der nu lige skulle vugges en lille smule, så var han lige ved hånden

En god investering hvis du spørger mig

Anmeld

30. maj 2014

stm2812

Katia Juul Skovgaard skriver:

Syntes i starten det var en besynderlig dimmer

Den endte med at være guld værd. Det var så nemt da han lå i liften og skulle op om natten og ammes.. Hvis han havde behov for at mærke mig om natten, så kunne jeg lægge hånden ned til ham eller hvis der nu lige skulle vugges en lille smule, så var han lige ved hånden

En god investering hvis du spørger mig

Det lyder godt Vi havde ronja til at ligge imellem os den gang hun var lille, men ville da uden tvivl være mere praktisk på denne måde 

og kan netop godt lide det med at man lige kan lægge hånden hen til baby om natten og være sikker på alt er som det skal være

Anmeld

30. maj 2014

Katia Juul Skovgaard

stm2812 skriver:

Det lyder godt Vi havde ronja til at ligge imellem os den gang hun var lille, men ville da uden tvivl være mere praktisk på denne måde 

og kan netop godt lide det med at man lige kan lægge hånden hen til baby om natten og være sikker på alt er som det skal være

Vores har aldrig ville ligge mellem os, han blev alt for varm

Det var helt perfekt med bedside'en Vi lånte den til den første og har skrevet mig på den næste som en fra min mødregruppe skal af med Den er næsten uundværlig

Anmeld

31. maj 2014

Putomanen

Min dreng er kun 6 uger, så min erfaring er begrænset, men indtil videre er min bedside guld værd. Min dreng falder ofte til ro hvis jeg lægger armen på ham eller holder ham i hånden. Og så er det vildt nemt at hive ham hen til mig om natten, når jeg skal amme.

Jeg kan kun anbefale at købe en

Anmeld

31. maj 2014

Christina74

Og hvis man vil spare penge køber man bare en tremmeseng fra ikea. Hæver bunden og tager siden af for derefter at fixere den op af forældre sengen (vores står i spænd mellem vores seng og vindueskarmen)

Jeg elsker den løsning :-)

Eneste minus er at jeg skal kravle i seng fra fodenden af tremmesengen som er 120 cm lang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2014

Christina74

Og hvis man vil spare penge køber man bare en tremmeseng fra ikea. Hæver bunden og tager siden af for derefter at fixere den op af forældre sengen (vores står i spænd mellem vores seng og vindueskarmen)

Eneste minus er at jeg skal kravle i seng fra fodenden af tremmesengen som er 120 cm lang.

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Katia Juul Skovgaard skriver:

Vores har aldrig ville ligge mellem os, han blev alt for varm

Det var helt perfekt med bedside'en Vi lånte den til den første og har skrevet mig på den næste som en fra min mødregruppe skal af med Den er næsten uundværlig

Så må den da helt klart afprøves 

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Putomanen skriver:

Min dreng er kun 6 uger, så min erfaring er begrænset, men indtil videre er min bedside guld værd. Min dreng falder ofte til ro hvis jeg lægger armen på ham eller holder ham i hånden. Og så er det vildt nemt at hive ham hen til mig om natten, når jeg skal amme.

Jeg kan kun anbefale at købe en

Det er nemlig mega smart at man kan berolige baby så nemt om natten og man heller ikke skal til og stå op. Man har jo brug for al den søvn og ro man kan få med en bette en i huset

Den må jeg vist hellere få prøvet

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Christina74 skriver:

Nårrh ja det er da helt klart en smart måde at gøre det på Den er også udsolgt på alle de sider jeg har kigget nu, så kan da være det bliver løsningen

Tusind tak for det gode input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.