Kan testen være falsk positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

modesty

Negativ test her til morgen. Men jeg var doven, og tog ikke tid på den, så tiden var på slump. Lige da jeg skulle pakke den sammen, syntes jeg alligevel jeg kunne ane noget, men det var så lidt, at det kunne være synsbedrag. Så jeg lagde den væk, for at se om "noget" blev til mere.

En time senere så den ud som på billedet. Jeg ved ikke med jer, men jeg kan altså godt se en ekstra streg.

Kan den godt blive falsk positiv, hvis man tjekker for sent??? 

Ja, den kan godt blive falsk positiv efter tid - det er jo derfor der højt og tydeligt står i indlægssedlen at testen er ugyldig efter tid.

Har hørt flere gange at positiv efter tid ikke var en graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Det er den ja, og jeg skal helt klart også teste igen senere, men som min livmoder føles nu, og med lægens kommentar igår, da jeg spurgte hende: "Det lyder jo MEGET godt, husker du at tage dine vitaminer?", så vil jeg tillade mig den frihed at være optimistisk 

Idag ser den sådan ud:

Er den indenfor tid? For så er den da positiv. 

Anmeld

31. maj 2014

stjernehimmel

Mon ikke den er go nok.. jeg har aldrig haft falsk positiv på de test du bruger.....

Anmeld

31. maj 2014

lycly

Måske du er kortere henne end du lige tror og så får man meget svage streger. Hvis den bliver tydeligere de næste par dage, er den nok god nok.
Men en meget utydelig streg efter tid ville jeg ikke satse det helt store på. Så hellere vente en uges tid med at teste igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.