Kan testen være falsk positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
13 svar
6 synes godt om
30. maj 2014

Anonym trådstarter

Negativ test her til morgen. Men jeg var doven, og tog ikke tid på den, så tiden var på slump. Lige da jeg skulle pakke den sammen, syntes jeg alligevel jeg kunne ane noget, men det var så lidt, at det kunne være synsbedrag. Så jeg lagde den væk, for at se om "noget" blev til mere.

En time senere så den ud som på billedet. Jeg ved ikke med jer, men jeg kan altså godt se en ekstra streg.

Kan den godt blive falsk positiv, hvis man tjekker for sent??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Negativ test her til morgen. Men jeg var doven, og tog ikke tid på den, så tiden var på slump. Lige da jeg skulle pakke den sammen, syntes jeg alligevel jeg kunne ane noget, men det var så lidt, at det kunne være synsbedrag. Så jeg lagde den væk, for at se om "noget" blev til mere.

En time senere så den ud som på billedet. Jeg ved ikke med jer, men jeg kan altså godt se en ekstra streg.

Jeg har før testet med det mærke tests, og synes de er slemme til at lave skyggestreger efter tid.

Anmeld

30. maj 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Sådan ser den ud i negativ og det viser tydeligt at der er farve i stregen og det er næppe en skyggestreg.

Hvor langt er du?

Mine blev også først positive efter tid i starten.

Prøv at tage en ny om et par dage 

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Hvis den er god nok, er jeg 4+1... Jeg tør næsten ikke tro på det...!!

Anmeld

30. maj 2014

JH12

Jeg er gravid med en positiv test efter tid

Anmeld

30. maj 2014

Frk.S

Altså de skulle jo angiveligt kunne vise falsk streg efter tid (derfor man ikke skal aflæse efter tid). Jeg har dog ALDRIG haft en streg uden at være gravid - heller ikke efter flere timer.

HVIS du allerede kunne ane stregen indenfor tid, er der en sandsynlighed for at den er god nok. De bliver tit tydeligere med tiden.

Prøv at tage en ny igen i morgen eller, hvis du kan vente, om et par dage, hvis mens ikke er dukket op.

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Tog en test igen til morgen (jeg kunne ikke vente ), og denne gang tog jeg tid. Inden for de anviste fem minutter var der intet, men en lille time senere var den der sgu igen  Denne gang en lille bitte smule tydeligere end igår. Samtidig har jeg siden torsdag aften haft en næsten nærmest brændende fornemmelse i livmoderen, som jeg aldrig har mærket før, som er helt anderledes end de kramper jeg plejer at få.

Jeg begynder helt at tro på det... 

Lille spire, PLEASE bliv siddende! 

Anmeld

31. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Tog en test igen til morgen (jeg kunne ikke vente ), og denne gang tog jeg tid. Inden for de anviste fem minutter var der intet, men en lille time senere var den der sgu igen  Denne gang en lille bitte smule tydeligere end igår. Samtidig har jeg siden torsdag aften haft en næsten nærmest brændende fornemmelse i livmoderen, som jeg aldrig har mærket før, som er helt anderledes end de kramper jeg plejer at få.

Jeg begynder helt at tro på det... 

Lille spire, PLEASE bliv siddende! 

Den er jo ugyldig efter tid?

Anmeld

31. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

Altså i teorien ja, så kan de vise positiv efter tid, men jeg har ikke hørt om en positiv graviditet test der ikke var positiv.. 

Jeg ville sige at men 90% sandsynlighed har du en positiv test indenfor tid om et par dage.. 

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Det er den ja, og jeg skal helt klart også teste igen senere, men som min livmoder føles nu, og med lægens kommentar igår, da jeg spurgte hende: "Det lyder jo MEGET godt, husker du at tage dine vitaminer?", så vil jeg tillade mig den frihed at være optimistisk 

Idag ser den sådan ud:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.