Er sgu svært at takle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg tænker "gid hans røv må klø og hans arme er for korte til at nå, og ingen venner til at hjælpe"!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Sujan

Mamalou skriver:

Jeg har også fulgt lidt med fra sidelinjen og jeg sender dig det største kram!

Det er en rigtig møj situation, at sidde tilbage med gravid mave og et barn der reagerer, mens far er ude og hygge sig. Det er tarveligt

Ja og gør virkelig ondt at han kan have lyst... Jeg har dårlig lyst til at være sammen med andre

Anmeld

29. maj 2014

Sujan

Clgh skriver:

Er også en af dem, der har læst med fra sidelinjen. Og hold nu fast hvor bliver man bare gal på ham! 

Det er fandeme ikke i orden....! Og som andre skriver, så er det mega tarveligt! 

jeg får lyst til at kalde ham nogle mindre pæne ting. Men den slags ord hører ikke til her på baby.dk, så jeg holder mund.... 

Det er så tarveligt...
Hvis der dog bare var en måde at få det til at holde op med at gøre en ked og såret. Men er der desværre ikke...

Er det der er sværest, hvor meget det påvirker en. Har også lyst til at kalde ham alt muligt, men hjælper desværre ikke.

Anmeld

29. maj 2014

Sujan

Soffy27 skriver:

Ej ved du nu hvad - nu har jeg fulgt med på sidelinien, og måtte simpethen logge ind for at svare dig..

Hvad fanden bilder han sig ind ??
Får en kæmpe knude i maven på dine vegne, og får SÅ meget lyst til at give dig verdens største kram!!

Hvor er han bare så skide tarvelig..

Ville ønske der var noget jeg kunne gøre eller sige for at afhjælpe dig denne smerte, for det er da en umenneskelig situation at stå i..

Sender dig alverdens cyber-kram

Tak...
Må indrømme at jeg nu forstår hvordan man kan blive psykisk ustabil... For kan mærke det bare er ved at slå helt klik.

Fordi man ikke ved hvordan man kan afhjælpe smerten...

Tænkt for bare et par måneder siden var jeg så stolt af min familie og kunne ikke føle mig lykkeligere. Han har været min store støtte og bedste ven..
Hvad fanden skete der lige.

Anmeld

29. maj 2014

Ida b

Har stået i samme situation, vi gik fra hinanden da jeg var højgravid med nr 2. Han datede helt vildt allerede 14 dage efter bruddet Det er ikke særlig rart, da man virkelig har brug for støtte på det tidspunkt. Man føler ikke man selv kan komme videre i sit eget liv og står helt alene med graviditeten. Det var mega hårdt det første år, men det ændre sig jo. nu er det  mig som kan gå ud og date eller i byen osv. når han har børnene på weekend. Men det er sjovt som nogle mænd har så travlt med, at skulle date så hurtigt efter et brud. Men helt ærligt hvor mange piger gider en mand, som venter barn med sin ex? Det lykkes ikke mine børns far at finde en  så nu vil han have mig igen.. Nogle mænd er ynkelige Men ved hvor sort det hele ser ud når man står i sådan en situation, men tro mig.. Man kommer videre på et tidspunkt

Anmeld

29. maj 2014

Sujan

Ida b skriver:

Har stået i samme situation, vi gik fra hinanden da jeg var højgravid med nr 2. Han datede helt vildt allerede 14 dage efter bruddet Det er ikke særlig rart, da man virkelig har brug for støtte på det tidspunkt. Man føler ikke man selv kan komme videre i sit eget liv og står helt alene med graviditeten. Det var mega hårdt det første år, men det ændre sig jo. nu er det  mig som kan gå ud og date eller i byen osv. når han har børnene på weekend. Men det er sjovt som nogle mænd har så travlt med, at skulle date så hurtigt efter et brud. Men helt ærligt hvor mange piger gider en mand, som venter barn med sin ex? Det lykkes ikke mine børns far at finde en  så nu vil han have mig igen.. Nogle mænd er ynkelige Men ved hvor sort det hele ser ud når man står i sådan en situation, men tro mig.. Man kommer videre på et tidspunkt

Tak for din historie..
Håber virkelig det er sådan for mig også.
Er dog virkelig svært at se nu...
Men tiden læger vel alle sår. Har bare lyst til ikke at have noget som helst med ham at gøre. Kan man desværre bare ikke når man har børn. Vil mine børn det bedste så kæmper virkelig for at bevare det gode samarbejde

Anmeld

29. maj 2014

Mamalou

Sujan skriver:

Ja og gør virkelig ondt at han kan have lyst... Jeg har dårlig lyst til at være sammen med andre

Nogle har det bare anderledes, og dater for at komme videre. Jeg kender ikke din eks, men det er svært at forestille sig, at man kan være så hurtigt videre. Uanset hvad så er det en ringe trøst!

Mit bedste råd er at få din eks så meget på afstand som du kan og undlad at høre noget om hvad han laver. Hvis du er venner med ham på face, så slet og blokerer ham. Du får det næppe bedre af at høre om hvad han laver.

Kram

Anmeld

29. maj 2014

Ida b

Sujan skriver:

Tak for din historie..
Håber virkelig det er sådan for mig også.
Er dog virkelig svært at se nu...
Men tiden læger vel alle sår. Har bare lyst til ikke at have noget som helst med ham at gøre. Kan man desværre bare ikke når man har børn. Vil mine børn det bedste så kæmper virkelig for at bevare det gode samarbejde

Det kan jeg godt forstå du gør for er bare nød til at kunne samarbejde de næste 18 år. Og det er også bare så vigtigt, at faderen får en god tilknytning til den lille baby. Så man må bare skjule vreden, når han kommer og har samvær. Ved det er så enormt svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.