Er sgu svært at takle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
17 svar
8 synes godt om
29. maj 2014

Sujan

Min nu eks som jeg har været sammen med i 9 år er jo gået fra mig.. Er ca. 1,5 måned siden.
Vi har et barn på 2 år og jeg er gravid i uge 24... Er meget hårdt for mig. Bor i vores fælles hus indtil jeg finder en lejlighed og han bor hos sine forældre.
Er også meget hårdt for vores datter og kæmper hver dag med at få hende til at klare sig igennem det her. Er selv meget påvirket og savner ham utrolig meget. Er overhovedet ikke mit valg...

Men har lige fundet ud af at han er på date med en hel dag i Kbh med middag og biograf tur. (Er hende han er sammen med som kender nogen jeg kender, derfor ved jeg det)
Fuck hvor er det hårdt... Ved slet ikke hvordan jeg skal takle det. Det gør så ondt. Kan slet ikke forklares... Hulk hulk....
Fatter det slet ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Frk.S

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke gå uden et kram. Det lyder virkelig hårdt. 

Anmeld

29. maj 2014

esioul

Sujan skriver:

Min nu eks som jeg har været sammen med i 9 år er jo gået fra mig.. Er ca. 1,5 måned siden.
Vi har et barn på 2 år og jeg er gravid i uge 24... Er meget hårdt for mig. Bor i vores fælles hus indtil jeg finder en lejlighed og han bor hos sine forældre.
Er også meget hårdt for vores datter og kæmper hver dag med at få hende til at klare sig igennem det her. Er selv meget påvirket og savner ham utrolig meget. Er overhovedet ikke mit valg...

Men har lige fundet ud af at han er på date med en hel dag i Kbh med middag og biograf tur. (Er hende han er sammen med som kender nogen jeg kender, derfor ved jeg det)
Fuck hvor er det hårdt... Ved slet ikke hvordan jeg skal takle det. Det gør så ondt. Kan slet ikke forklares... Hulk hulk....
Fatter det slet ikke.

Hvor må det bare være hårdt.

Det er godt nok også hurtigt han dater, men det kan man desværre ikke forhindre.

Anmeld

29. maj 2014

Sujan

Frk.S skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke gå uden et kram. Det lyder virkelig hårdt. 

Tak...
Er helt ødelagt...
Synes ikke rigtig han kan være det bekendt. Og jeg kan ikke engang forestille mig at føle noget for en anden, så gør meget ondt at han kan...
Og føler mig dum over at være i denne situation .... Burde måske have indset det længe før

Anmeld

29. maj 2014

Sujan

esioul skriver:

Hvor må det bare være hårdt.

Det er godt nok også hurtigt han dater, men det kan man desværre ikke forhindre.

Ved godt man ikke kan forhindre det og har lyst til at være mega sur på ham over han kan gøre det...
Men gør bare så ondt at han kan føle sig klar til det

Anmeld

29. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hvor er han et svin! Håber du snart kommer over ham

Anmeld

29. maj 2014

Soffy27

Ej ved du nu hvad - nu har jeg fulgt med på sidelinien, og måtte simpethen logge ind for at svare dig..

Hvad fanden bilder han sig ind ??
Får en kæmpe knude i maven på dine vegne, og får SÅ meget lyst til at give dig verdens største kram!!

Hvor er han bare så skide tarvelig..

Ville ønske der var noget jeg kunne gøre eller sige for at afhjælpe dig denne smerte, for det er da en umenneskelig situation at stå i..

Sender dig alverdens cyber-kram

Anmeld

29. maj 2014

Putomanen

Kæmpe til dig!

Anmeld

29. maj 2014

Mamalou

Jeg har også fulgt lidt med fra sidelinjen og jeg sender dig det største kram!

Det er en rigtig møj situation, at sidde tilbage med gravid mave og et barn der reagerer, mens far er ude og hygge sig. Det er tarveligt

Anmeld

29. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Sujan skriver:

Fatter det slet ikke.

Er også en af dem, der har læst med fra sidelinjen. Og hold nu fast hvor bliver man bare gal på ham! 

Det er fandeme ikke i orden....! Og som andre skriver, så er det mega tarveligt! 

jeg får lyst til at kalde ham nogle mindre pæne ting. Men den slags ord hører ikke til her på baby.dk, så jeg holder mund.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.