Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke gå uden et kram. Det lyder virkelig hårdt.
Sujan skriver: Min nu eks som jeg har været sammen med i 9 år er jo gået fra mig.. Er ca. 1,5 måned siden. Vi har et barn på 2 år og jeg er gravid i uge 24... Er meget hårdt for mig. Bor i vores fælles hus indtil jeg finder en lejlighed og han bor hos sine forældre. Er også meget hårdt for vores datter og kæmper hver dag med at få hende til at klare sig igennem det her. Er selv meget påvirket og savner ham utrolig meget. Er overhovedet ikke mit valg...Men har lige fundet ud af at han er på date med en hel dag i Kbh med middag og biograf tur. (Er hende han er sammen med som kender nogen jeg kender, derfor ved jeg det) Fuck hvor er det hårdt... Ved slet ikke hvordan jeg skal takle det. Det gør så ondt. Kan slet ikke forklares... Hulk hulk.... Fatter det slet ikke.
Min nu eks som jeg har været sammen med i 9 år er jo gået fra mig.. Er ca. 1,5 måned siden. Vi har et barn på 2 år og jeg er gravid i uge 24... Er meget hårdt for mig. Bor i vores fælles hus indtil jeg finder en lejlighed og han bor hos sine forældre. Er også meget hårdt for vores datter og kæmper hver dag med at få hende til at klare sig igennem det her. Er selv meget påvirket og savner ham utrolig meget. Er overhovedet ikke mit valg...Men har lige fundet ud af at han er på date med en hel dag i Kbh med middag og biograf tur. (Er hende han er sammen med som kender nogen jeg kender, derfor ved jeg det) Fuck hvor er det hårdt... Ved slet ikke hvordan jeg skal takle det. Det gør så ondt. Kan slet ikke forklares... Hulk hulk.... Fatter det slet ikke.
Hvor må det bare være hårdt.
Det er godt nok også hurtigt han dater, men det kan man desværre ikke forhindre.
Frk.S skriver: Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke gå uden et kram. Det lyder virkelig hårdt.
esioul skriver: Hvor må det bare være hårdt. Det er godt nok også hurtigt han dater, men det kan man desværre ikke forhindre.
Er også en af dem, der har læst med fra sidelinjen. Og hold nu fast hvor bliver man bare gal på ham!
Det er fandeme ikke i orden....! Og som andre skriver, så er det mega tarveligt!
jeg får lyst til at kalde ham nogle mindre pæne ting. Men den slags ord hører ikke til her på baby.dk, så jeg holder mund....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128