Hvilken trehjulet til 3 årig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2014

MetteS81

Alexander&Lærke skriver:

Hvor har du i grunden fundet den hallo kitty? Det ud til at være den lille model,dem jeg har kunne finde er str 14 og jeg skal bruge en 12er??

Hov, det er forresten en 10´er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

MetteS81

Alexander&Lærke skriver:

Den første. Vores datter får sådan en når hun bliver 3 år, den anden er efter min mening til en som er meget mindre, vi har haft sådan en men lige skilt os af med den, fordi hun var ved at være for stor til den. Den med støttehjul vil hun også kunne bruge længere og inden længe kan jo hun cykle på den med dig ved siden af, det er godt at lære sine børn at begå sig i trafikken. 

Kan allerede nu se, at der er enighed om den første...så det blir det! Tak for svar 

Anmeld

28. maj 2014

MetteS81

Twinkle little star skriver:

Jeg havde valgt at købe en løbe cykel i stedet for.. Super godt for balancen 

Ja, men vi har allerede prøvet en løbecykel når vi har været i fx bilka og toys´r´us og hun gider dem slet ikke...så vi tænker at en trehjulet kunne være god istedet. Det er også altid dem hun fiser hen til, var bare i tvivl om det skulle være nr 1 med støttehjul eller nr 2, som ligner dem de har i børnehaven 

Anmeld

28. maj 2014

Tip!

MetteS81 skriver:

Ja, men vi har allerede prøvet en løbecykel når vi har været i fx bilka og toys´r´us og hun gider dem slet ikke...så vi tænker at en trehjulet kunne være god istedet. Det er også altid dem hun fiser hen til, var bare i tvivl om det skulle være nr 1 med støttehjul eller nr 2, som ligner dem de har i børnehaven 

Jeg er bare stor fortaler for løbe cykler... Ellers ville jeg klart tage den almindelige cykel og ikke med lad.. 

Har hun evt prøvet sådan en her? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2014

MetteS81

Jeg er bare stor fortaler for løbe cykler... Ellers ville jeg klart tage den almindelige cykel og ikke med lad.. 

Nej lige sådan en har hun ikke prøvet, meeen tror vi tager den med støttehjul alligevel...hello kitty er også favorit for tiden, så mon ikke den falder i god jord 

Anmeld

28. maj 2014

Tip!

MetteS81 skriver:

Nej lige sådan en har hun ikke prøvet, meeen tror vi tager den med støttehjul alligevel...hello kitty er også favorit for tiden, så mon ikke den falder i god jord 

Nabo knægten har nemlig drønet rundt på hans i Gud ved hvor længe... Hold nu op en balance han har.. 

Helt klart at Hej Miss er at foretrække 

Anmeld

1. juni 2014

Alexander&Lærke

MetteS81 skriver:

Hov, det er forresten en 10´er..

Hvis det kun er en 10 er, så vil jeg nok kigge efter en 12 el 14 når hun alligevel er 3,5 når hun får den. 12 en er til 2-4 årig og 14 er vist til 3-5 år. Som jeg lige har læst mig til. 12 tror jeg det bliver her da hun ikke er så høj. 

Anmeld

1. juni 2014

dorthemus

MetteS81 skriver:

Hej med jer,

Ella skal snart være storesøster og vi vil gerne give hende en storesøster-gave  Hun er 3,5 år gammel når lillebror kommer, og vi tænker på en trehjulet cykel, MEN er sådan i tvivl om hvilken type det skal være...jeg har 2 modeller i tankerne: en med lad, og en lidt mere tøset model...(se billederne) Hvad er jeres erfaringer? Er den ene model bedre end den anden, eller...?

Trehjulet cykel Winther Pink

Den første og så pil støttehjulene af børn i den alder lærer lynhurtigt at cykle rigtigt og er støttehjulene først på kan de være svære at få af igen

Anmeld

1. juni 2014

MetteS81

Alexander&Lærke skriver:

Hvis det kun er en 10 er, så vil jeg nok kigge efter en 12 el 14 når hun alligevel er 3,5 når hun får den. 12 en er til 2-4 årig og 14 er vist til 3-5 år. Som jeg lige har læst mig til. 12 tror jeg det bliver her da hun ikke er så høj. 

Hun er ikke så høj...tror vi skal ud at prøve den og så se..

Anmeld

1. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng har en puky løbecykel. Jeg er tror at vi kan give ham en cykel med pedaler uden støttehjul når han bliver 3år. 

Jeg vil give dig helt ret...de er fantastiske for balancen.  

Nå men til ts: af de to vil jeg mene den første er mere alderssvarende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.