Hvilken trehjulet til 3 årig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
20 svar
12 synes godt om
28. maj 2014

MetteS81

Hej med jer,

Ella skal snart være storesøster og vi vil gerne give hende en storesøster-gave  Hun er 3,5 år gammel når lillebror kommer, og vi tænker på en trehjulet cykel, MEN er sådan i tvivl om hvilken type det skal være...jeg har 2 modeller i tankerne: en med lad, og en lidt mere tøset model...(se billederne) Hvad er jeres erfaringer? Er den ene model bedre end den anden, eller...?

Trehjulet cykel Winther Pink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

Troldemommi

MetteS81 skriver:

Hej med jer,

Ella skal snart være storesøster og vi vil gerne give hende en storesøster-gave  Hun er 3,5 år gammel når lillebror kommer, og vi tænker på en trehjulet cykel, MEN er sådan i tvivl om hvilken type det skal være...jeg har 2 modeller i tankerne: en med lad, og en lidt mere tøset model...(se billederne) Hvad er jeres erfaringer? Er den ene model bedre end den anden, eller...?

Den med støttehjul  den anden er alt for lille til en pige på 3,5, vores Johanne får en cykel med støttehjul når hun bliver 3 år 

Monica 

Anmeld

28. maj 2014

mmsoelberg

MetteS81 skriver:

Hej med jer,

den første 

Anmeld

28. maj 2014

MetteS81

Troldemommi skriver:

Den med støttehjul  den anden er alt for lille til en pige på 3,5, vores Johanne får en cykel med støttehjul når hun bliver 3 år 

Monica 

Hmm, det kan du have ret i...min mand er enig!  

Anmeld

28. maj 2014

MetteS81

mmsoelberg skriver:

den første 

Det siger min mand også nu...tak for svar 

Anmeld

28. maj 2014

Alexander&Lærke

Den første. Vores datter får sådan en når hun bliver 3 år, den anden er efter min mening til en som er meget mindre, vi har haft sådan en men lige skilt os af med den, fordi hun var ved at være for stor til den. Den med støttehjul vil hun også kunne bruge længere og inden længe kan jo hun cykle på den med dig ved siden af, det er godt at lære sine børn at begå sig i trafikken. 

Anmeld

28. maj 2014

Alexander&Lærke

Hvor har du i grunden fundet den hallo kitty? Det ud til at være den lille model,dem jeg har kunne finde er str 14 og jeg skal bruge en 12er??

Anmeld

28. maj 2014

Alexander&Lærke

Hvor har du i grunden fundet den hallo kitty? Det ud til at være den lille model,dem jeg har kunne finde er str 14 og jeg skal bruge en 12er??

Anmeld

28. maj 2014

Tip!

Jeg havde valgt at købe en løbe cykel i stedet for.. Super godt for balancen 

Anmeld

28. maj 2014

MetteS81

Alexander&Lærke skriver:

Den er fra toys´r´us til 649,-  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.