Ligner en gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder. 

Ligner en gravid. Testede for nogle uger siden, men mens kom på cyklus dag 73, dog en meget meget mild en af slagsen. Tænker egentlig ikke så meget over det med graviditet, da man jo hurtig kommer til at tænke på det hele tiden. 

Men så da jeg var oppe ved min mor hurtig den anden dag, så siger hun om jeg er gravid, og jeg begynder ar fnise lidt, da det helt kommer som et chok. Og kunne da godt se min mave var blevet rund. Så i går da vi var ude ved kærestens kammerat, siger han så om vi ville ha deres barnevogn, og ku så se han kiggede på min mave. Sagde så at vi skulle da ikke ha børn lige nu og at jeg ikke var gravid, nåå men det ku da godt være i skulle til det, sagde han så... Siden er vi så begyndt at ku se den egentlig ligner en baby bule  

hvad synes i om maven?  

Tilslutter mig de andre. (Desværre)

Synes ikke det ligner en gravid mave, men krydser alt hvad jeg kan for at jeg tager fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg er ikke god til at vurdere maver for synes de er så forskellige men umiddelbart nej så er den for stor for højt oppe til at at være tidlig i graviditeten.

Men udover det så synes jeg der var noget genkendeligt ved maven. Kan være jeg husker helt forkert, men troede du ikke også tidligere du var gravid? Gik nemlig og ventede på en opdatering - lille nysgerrige mig så hvis det var dig fik jeg lige tilfredstillet min nysgerrighed og hvis ikke må jeg håbe jeg får det senere

Hehe jo det var mig, men fik så mens så troede det var det. Men nu synes jeg den er 'kommet mere tilbage', og samtidig har jeg fået sindsyg ømme bryster og nippel, har aldrig prøvet de gjorde så ondt før  

Anmeld

26. maj 2014

Maja91

Så må du til lægen og tjekkes

Anmeld

27. maj 2014

melila

Anonym skriver:

Hehe jo det var mig, men fik så mens så troede det var det. Men nu synes jeg den er 'kommet mere tilbage', og samtidig har jeg fået sindsyg ømme bryster og nippel, har aldrig prøvet de gjorde så ondt før  

Din krop kan sagtens reagere udfra hvordan du "tror" du har det og hvad hjernen bilder dig ind. Så går du med et ønske om graviditet og konstant kigger dig i spejlet og tjekker maven, kan kroppen godt reagere udfra det og give lign. Graviditets symptomer. Dog er det ikke ens betydning med at du er det ;-) Så viser testene falsk, så er der desværre nok heller ikke noget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.