Ligner en gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.580 visninger
13 svar
4 synes godt om
25. maj 2014

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder. 

Ligner en gravid. Testede for nogle uger siden, men mens kom på cyklus dag 73, dog en meget meget mild en af slagsen. Tænker egentlig ikke så meget over det med graviditet, da man jo hurtig kommer til at tænke på det hele tiden. 

Men så da jeg var oppe ved min mor hurtig den anden dag, så siger hun om jeg er gravid, og jeg begynder ar fnise lidt, da det helt kommer som et chok. Og kunne da godt se min mave var blevet rund. Så i går da vi var ude ved kærestens kammerat, siger han så om vi ville ha deres barnevogn, og ku så se han kiggede på min mave. Sagde så at vi skulle da ikke ha børn lige nu og at jeg ikke var gravid, nåå men det ku da godt være i skulle til det, sagde han så... Siden er vi så begyndt at ku se den egentlig ligner en baby bule  

hvad synes i om maven?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Ligner en gravid. Testede for nogle uger siden, men mens kom på cyklus dag 73, dog en meget meget mild en af slagsen. Tænker egentlig ikke så meget over det med graviditet, da man jo hurtig kommer til at tænke på det hele tiden. 

Men så da jeg var oppe ved min mor hurtig den anden dag, så siger hun om jeg er gravid, og jeg begynder ar fnise lidt, da det helt kommer som et chok. Og kunne da godt se min mave var blevet rund. Så i går da vi var ude ved kærestens kammerat, siger han så om vi ville ha deres barnevogn, og ku så se han kiggede på min mave. Sagde så at vi skulle da ikke ha børn lige nu og at jeg ikke var gravid, nåå men det ku da godt være i skulle til det, sagde han så... Siden er vi så begyndt at ku se den egentlig ligner en baby bule  

hvad synes i om maven?  

Jeg er ked af at sige det, men jeg synes ikke at den mave ser gravid ud.

Men har du testet igen? Prøver I at blive gravide? Hvis ja, var det nok under alle omstændigheder en god idé at tage til lægen, m.h.t. din lange cyklus.

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men har du testet igen? Prøver I at blive gravide? Hvis ja, var det nok under alle omstændigheder en god idé at tage til lægen, m.h.t. din lange cyklus.

Hehe ups.. Det var billeder jeg tog for nogle uger siden for at se om den voksede mere og mere, da jeg begyndte at få mave  

prøver og prøver, vi er enige om at det kommer når det kommer, og glæder os helt vildt til det kommer nej tester i morgen tidlig

billeder fra i dag  

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Hehe ups.. Det var billeder jeg tog for nogle uger siden for at se om den voksede mere og mere, da jeg begyndte at få mave  

prøver og prøver, vi er enige om at det kommer når det kommer, og glæder os helt vildt til det kommer nej tester i morgen tidlig

billeder fra i dag  

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2014

Maja88

Synes ikke det ligner en gravid mave-efter min mening :-D

Anmeld

25. maj 2014

modesty

billeder fra i dag  

OK.  

Det er ikke fordi jeg vil skubbe til et (måske?) sensitivt emne, men en menstruationscyklus på 73 er langt over normalen. Man siger at en normal cyklus er 21-35 dage og at man skal søge læge hvis cyklus er udenfor dette område. Jeg ved ikke om det er hver måned din cyklus er så lang?

I skal selvfølgelig gøre præcis som I har lyst til, men som én der har været gennem IVF behandling kan jeg blot sige at det ikke er en proces man ønsker at forlænge mere end nødvendigt...

Anmeld

26. maj 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

hvad synes i om maven?  

Jeg beklager, men synes ikke du ser gravid ud. . Maven sidder for højt oppe og er for regelmæssigt rund.. livmoderen som gør maven stor ville sidde længere nede, med mindre du var 25+ eller deromkring

Anmeld

26. maj 2014

lineog4

Jeg er ikke god til at vurdere maver for synes de er så forskellige men umiddelbart nej så er den for stor for højt oppe til at at være tidlig i graviditeten.

Men udover det så synes jeg der var noget genkendeligt ved maven. Kan være jeg husker helt forkert, men troede du ikke også tidligere du var gravid? Gik nemlig og ventede på en opdatering - lille nysgerrige mig så hvis det var dig fik jeg lige tilfredstillet min nysgerrighed og hvis ikke må jeg håbe jeg får det senere

Anmeld

26. maj 2014

B&J

desværre syntes jeg du ligner en der har en oppustet mave fordi den er helt kule rund ved ikke om det er noget der er træls for dig for så syntes jeg bestemt du skal søge læge. ellers er du bare en smuk kvinde med fantastiske former

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.