Skummadras - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Fuglemor

Maja_4000 skriver:

Jeg købte selv madrassen for at lave hynde til bænken derfor jeg vidste det hehe

Ej hvor er det fint har du selv syet betræk til?

her kommer den til at ligge på gulvet og så har jeg købt en masse puder med dyre motiver. Regner så med at vælge den nemme løsning med et stræk lagen på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Maja_4000

Fuglemor skriver:

Ej hvor er det fint har du selv syet betræk til?

her kommer den til at ligge på gulvet og så har jeg købt en masse puder med dyre motiver. Regner så med at vælge den nemme løsning med et stræk lagen på

Tak Ja har selv syet

Har også haft sådan et hyggehjørne på gulvet, men havde ikke rigtig plads mere.. Så nu har vi opbevaringsplads under

Anmeld

26. maj 2014

Fuglemor

Maja_4000 skriver:

Tak Ja har selv syet

Har også haft sådan et hyggehjørne på gulvet, men havde ikke rigtig plads mere.. Så nu har vi opbevaringsplads under

Det er også en rigtig smart løsning synes jeg. Og stadigvæk er der mulighed for at børnene kan sidde eller ligge med en bog der. 

Anmeld

26. maj 2014

LilleMie

Fuglemor skriver:

Nogen der ved hvor man kan købe billige skummadrasser? Det skal bruges til ovre i et pude hygge hjørne. 

Har hørt jysk har nogen i målene 60x120 cm men kan ikke finde dem på deres hjemmeside. Så ved ikke om man måske kun kan se dem i butikken??

Stof2000 har madrasser i mange forskellige priser, mål og kvaliteter/tykkelser. 

http://stof2000.dk/shop/boligstof/skummadras_skumhynde

Men jeg ved ikke om priserne helt kan konkurrere med de andre steder

Anmeld

26. maj 2014

Maja_4000

Fuglemor skriver:

Det er også en rigtig smart løsning synes jeg. Og stadigvæk er der mulighed for at børnene kan sidde eller ligge med en bog der. 

Nemlig.. Min datter på tre er rigtig glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.