Skummadras - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
24 svar
2 synes godt om
25. maj 2014

Fuglemor

Nogen der ved hvor man kan købe billige skummadrasser? Det skal bruges til ovre i et pude hygge hjørne. 

Har hørt jysk har nogen i målene 60x120 cm men kan ikke finde dem på deres hjemmeside. Så ved ikke om man måske kun kan se dem i butikken??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

stjernehimmel

Fuglemor skriver:

Nogen der ved hvor man kan købe billige skummadrasser? Det skal bruges til ovre i et pude hygge hjørne. 

Har hørt jysk har nogen i målene 60x120 cm men kan ikke finde dem på deres hjemmeside. Så ved ikke om man måske kun kan se dem i butikken??

Jeg har købt der for nogle år siden.. men jysk var ikke billig med dem kan jeg huske... mine blev brugt til det samme :-)

Anmeld

25. maj 2014

LinLin

Fuglemor skriver:

IKEA har en til 79... Ved ikke om det er billigt nok?

Anmeld

25. maj 2014

Fuglemor

stjernehimmel skriver:

Jeg har købt der for nogle år siden.. men jysk var ikke billig med dem kan jeg huske... mine blev brugt til det samme :-)

Jeg snakkede med en som sagde hun havde købt til 60 kr stk. Men kan bestemt ikke finde det nogen steder.

det er altså en super smart ide

Anmeld

25. maj 2014

Fuglemor

LinLin skriver:

IKEA har en til 79... Ved ikke om det er billigt nok?

Jo den har jeg godt kigget på, men manden siger den ikke er tyk nok

Anmeld

25. maj 2014

stjernehimmel

Fuglemor skriver:

Jeg snakkede med en som sagde hun havde købt til 60 kr stk. Men kan bestemt ikke finde det nogen steder.

det er altså en super smart ide

Det var billigt det har jeg ik set dernede... den billigste i sin tid var vist 250 kr 

Anmeld

25. maj 2014

Fuglemor

stjernehimmel skriver:

Det var billigt det har jeg ik set dernede... den billigste i sin tid var vist 250 kr 

Jeg undrede mig også. Men måske hun har købt dem på bud

Anmeld

26. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Fuglemor skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor. Men på amaget er der en butik der laver skummadrasser efter mål. Vi fik lavet en der var ca. samme størrelse som en tremmeseng og gav 250kr for det. 

Anmeld

26. maj 2014

Maja_4000

Jysk har den her til 125.. Mener godt nok den var billigere for et par år siden da vi købte den men den er samme tykkelse som IKEAs

http://jysk.dk/sovevaerelse/madrasser/bornemadrasser/madras-60x120-price-star-skum

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2014

Chellie

Stof og stil har billige junior-madrasser.. Jeg bruger dem til hunden, da vi har en meget stor hund, som er rigtig dygtig til at ødelægge sine dyrt indkøbte hundesenge. Madrassen holder lige så længe, og er billigere at udskifte ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.