Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved hvor man kan købe billige skummadrasser? Det skal bruges til ovre i et pude hygge hjørne.
Har hørt jysk har nogen i målene 60x120 cm men kan ikke finde dem på deres hjemmeside. Så ved ikke om man måske kun kan se dem i butikken??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fuglemor skriver: Nogen der ved hvor man kan købe billige skummadrasser? Det skal bruges til ovre i et pude hygge hjørne. Har hørt jysk har nogen i målene 60x120 cm men kan ikke finde dem på deres hjemmeside. Så ved ikke om man måske kun kan se dem i butikken??
Jeg har købt der for nogle år siden.. men jysk var ikke billig med dem kan jeg huske... mine blev brugt til det samme :-)
stjernehimmel skriver: Jeg har købt der for nogle år siden.. men jysk var ikke billig med dem kan jeg huske... mine blev brugt til det samme :-)
Jeg snakkede med en som sagde hun havde købt til 60 kr stk. Men kan bestemt ikke finde det nogen steder.
det er altså en super smart ide
LinLin skriver: IKEA har en til 79... Ved ikke om det er billigt nok?
IKEA har en til 79... Ved ikke om det er billigt nok?
Jo den har jeg godt kigget på, men manden siger den ikke er tyk nok
Fuglemor skriver: Jeg snakkede med en som sagde hun havde købt til 60 kr stk. Men kan bestemt ikke finde det nogen steder. det er altså en super smart ide
Det var billigt det har jeg ik set dernede... den billigste i sin tid var vist 250 kr
stjernehimmel skriver: Det var billigt det har jeg ik set dernede... den billigste i sin tid var vist 250 kr
Jeg undrede mig også. Men måske hun har købt dem på bud
Nu ved jeg ikke hvor du bor. Men på amaget er der en butik der laver skummadrasser efter mål. Vi fik lavet en der var ca. samme størrelse som en tremmeseng og gav 250kr for det.
Jysk har den her til 125.. Mener godt nok den var billigere for et par år siden da vi købte den men den er samme tykkelse som IKEAs
http://jysk.dk/sovevaerelse/madrasser/bornemadrasser/madras-60x120-price-star-skum
Stof og stil har billige junior-madrasser.. Jeg bruger dem til hunden, da vi har en meget stor hund, som er rigtig dygtig til at ødelægge sine dyrt indkøbte hundesenge. Madrassen holder lige så længe, og er billigere at udskifte ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128