Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm... Kan se at de fleste af jer testede da I var 3+. Så måske jeg bare skal springe ud i det og teste i morgen tidlig. Men er bare så bange for at blive skuffet hvis den er negativ da jeg allerede har så høje forventninger....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hmm... Kan se at de fleste af jer testede da I var 3+. Så måske jeg bare skal springe ud i det og teste i morgen tidlig. Men er bare så bange for at blive skuffet hvis den er negativ da jeg allerede har så høje forventninger....
Jeg ville klart vente testede mange gange grundet ligmenssmerter og meget ømme bryster men kunne først teste 6+3, så jeg vil klart vente til mens skulle være kommet
FrkGranger skriver: Jeg ville klart vente testede mange gange grundet ligmenssmerter og meget ømme bryster men kunne først teste 6+3, så jeg vil klart vente til mens skulle være kommet
Mens skulle være kommet idag men den er heldigvis ikke dukket op. Så derfor er jeg 4+1 imorgen hvis det er jeg er gravid... Derfor tester jeg også fordi min mens ikke er kommet.
Anonym skriver: Mens skulle være kommet idag men den er heldigvis ikke dukket op. Så derfor er jeg 4+1 imorgen hvis det er jeg er gravid... Derfor tester jeg også fordi min mens ikke er kommet.
Ok, viste jeg jo ikke jeg tænkte bare at det jo ikke er alle der har den samme cyklus, hvor mens forekommer hver 4 uge...
Har du testet? Held og lykke
Emisoph skriver: 4+4 Krydser fingre for dig
4+4 Krydser fingre for dig
Tak skal du have!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128