Hvornår kunne I teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. maj 2014

Anonym trådstarter

Spørgsmålet siger sig selv. Vil imorgen være 4+1 men tør ikke rigtig teste af frygt for at det vil være for tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Spørgsmålet siger sig selv. Vil imorgen være 4+1 men tør ikke rigtig teste af frygt for at det vil være for tidligt.

4+1 skulle vidst være en ok dag at teste

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

4+1 skulle vidst være en ok dag at teste

Jeg har lige regnet mig frem til at da jeg testede med min datter var jeg hele 6-7 uger henne og der skulle bare en dråbe urin på så kunne jeg allerede se at den var bragende positiv. 

Men der er jo også første nogen der kan teste sent positiv?

Anmeld

25. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Efter egne beregninger kunne jeg teste positiv 3+3. Men kan være jeg er et par dage længere henne end jeg tror.

Anmeld

25. maj 2014

JGeo

Jeg kunne teste positiv 3+4
Så skynd dig at teste

Anmeld

25. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

5+1el 5+2 - kan ikke lige huske det.. meget meget svagt.. ingen andre kunne se det. 

Anmeld

25. maj 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

3+1 el. 3+2 og den var meget positiv i forhold til dagen.. Fik så tvillinger.. 

Anmeld

25. maj 2014

Flomse

3+2 og positiv test ikke super tydelig, men den var der

Anmeld

25. maj 2014

Frk.S

Begge gange kunne jeg teste positivt 3+6 (havde ikke prøvet tidligere). Det var tydeligt positive tests - også selvom det ikke var morgenurin.

Langt de fleste som er gravide, vil kunne teste positivt 4+1, så hvis jeg var dig ville jeg teste med det samme - eller i hvert fald i morgen tidlig, hvis mens stadig ikke er kommet. 

Anmeld

25. maj 2014

et-ønske

Kunne teste 3+6 med tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.