Kæreste i fængsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.466 visninger
17 svar
26 synes godt om
24. maj 2014

Luiebuie

Hej medmaver<3 jeg føler stadig det en ond drøm jeg vil vågne fra! Min kæreste er kommet i fængsel og har været i  varetægten i snart 2 mdr;( jeg er gravid snart 16 uger og fremtiden kan se ud til jeg  skal være alene i denne graviditet og måske baby s Første år hvis det værste  sker  - jeg sys det hårdt dels fordi min kæreste ikk er kriminel eller rocker vi begge 2 selvstændige med egen butikker så det kommer om et chok og det hårdt at se ham derinde. Vi ser desværre kun hinanden 30 min 1 gang om ugen  Jeg søger lidt nogen som har eller sidder i samme sitation , ku ære rart med lidt trøst og høre fra andre der klarede det sig igennem dette helved- det var ikk vores drøm det skulle ende sådan her vi havde drømt og snakket længe om det og så skete alt det her... Har ik brug for nedladende kommentar  omkring en kæreste der sidder inde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Troldemommi

Luiebuie skriver:

Hej medmaver<3 jeg føler stadig det en ond drøm jeg vil vågne fra! Min kæreste er kommet i fængsel og har været i  varetægten i snart 2 mdr;( jeg er gravid snart 16 uger og fremtiden kan se ud til jeg  skal være alene i denne graviditet og måske baby s Første år hvis det værste  sker  - jeg sys det hårdt dels fordi min kæreste ikk er kriminel eller rocker vi begge 2 selvstændige med egen butikker så det kommer om et chok og det hårdt at se ham derinde. Vi ser desværre kun hinanden 30 min 1 gang om ugen  Jeg søger lidt nogen som har eller sidder i samme sitation , ku ære rart med lidt trøst og høre fra andre der klarede det sig igennem dette helved- det var ikk vores drøm det skulle ende sådan her vi havde drømt og snakket længe om det og så skete alt det her... Har ik brug for nedladende kommentar  omkring en kæreste der sidder inde 

Hvad er han fængslet for? Han må jo snart have en dom hvis han er skyldig ellers kommer han vel snart ud igen

kan godt forstå det er hårdt for dig, det er ikke lige det man har brug for når man er gravid 

Hold ud det skal nok gå 

held og lykke med fremtiden og baby 

Monica 

Anmeld

24. maj 2014

Loa

Tænker også at det vel næppe kan komme som et chok medmindre han er uskyldig, og så burde han vel snart komme ud.

Anmeld

24. maj 2014

Luiebuie

Selvfølig kommer det da som et chok?! Ens parter igennem 4 år bliver anholdt og ens dagligdag vendes på hovedet! Han er indblandet i en sag med nået hash  de 6 anholdte ,  når man render rundt med de forkerte venner bliver man tit hevet med i faldet... Ingen ved på nuværende tispunkt hva rollerne er hver i sær  .... Så længe alle nægter og skyldig er udsigten lang 

Anmeld

24. maj 2014

Loa

Luiebuie skriver:

Selvfølig kommer det da som et chok?! Ens parter igennem 4 år bliver anholdt og ens dagligdag vendes på hovedet! Han er indblandet i en sag med nået hash  de 6 anholdte ,  når man render rundt med de forkerte venner bliver man tit hevet med i faldet... Ingen ved på nuværende tispunkt hva rollerne er hver i sær  .... Så længe alle nægter og skyldig er udsigten lang 

Lød som om det også kom som et chok for ham....

Desværre er det risikoen når man hænger ud med "de forkerte typer" og især når politiet er så aggressiv i kampen mod hash som de er lige pt.

Og tror nu nok jeg ville overveje mine venner hvis det var risikoen.
Det skal vel være lidt mere end bare en lille bitte smule til eget forbrug hvis man bliver anholdt.

Men uanset hvad, så må det ikke være nemt hvis ens partner kommer i fængsel. Kunne slet slet ikke forestille mig det.
En ringe trøst er vel at han (formodentlig?) er uskyldig, og forhåbentlig kommer ud inden for længe. Og hvis han er uskyldig så skal du vel næppe have babyen alene i det/de første år?

Anmeld

24. maj 2014

Sandratoft

Luiebuie skriver:

Det må være et rigtig stort shok ja, og jeg føler med dig og jeres ufødte barn, som er de uskyldige i den her sag. Din kæreste må prøve hvad han kan så han kan få en mild og kort straf, og når han kommer ud holder han forhåbentlig op med at omgås de forkerte venner. 

Jeg ved ikke selv hvordan det er at have pårørende i fængsel, og kender heller ikke nogen der gør, men tænker da at der må være støttegrupper/pårørendegrupper tilknyttet? Du har brug for nogen, der ved hvad det handler om, til at hjælpe dig igennem den her periode.

knus til dig

Anmeld

24. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu ka man altså sagtens sidde meget længe i fængsel selvom man er 100 procent uskyldig!! og man behøver altså heller ik at være skyldig, bare fordi man har de forkerte venner!!

Min svoger er lige blevet fuldstændig frikendt, efter først at sidder varetægts fængslet i 8 mdr'er, inden han kom for retten, som idømte ham 2 års fængsel. Han ankede på stedet og sad så 8 mdr'er mere i fængsel = med 16 mdrers fængsel i alt.

Da sagen kom for landsretten, var den sat til 6 dage, han blev frikendt på dag 2. 

Han har lige fået udbetalt en erstatning på 372.000, for ulovlig fængsling. Han sagsøger nu for svig og smerte! 

Held og lykke med det hele!! Vh stine

Anmeld

24. maj 2014

Louise2271

Luiebuie skriver:

Hvor kan jeg godt forstå du har det svært. har selv haft en kæreste der sad i fængsel  og ved hvordan du må have det. 

Jeg synes du er så sej at i er kærester stadig. der ikke mange der holder ved når ens kæreste kommer i fængsel ���� 

Anmeld

24. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

KÆMPE Kram til dig...

jeg kender det kun gennem min lillebror der også havde de forkerte venner på det forkerte tidspunkt i hans liv... hans daværende kæreste tabte det første barn pga stressen omkring at han røg ind og ud med frikendelse og så alligevel endte i fængsel....

Du er velkommen til at skrive brev herinde og høre mere om det...

Anmeld

24. maj 2014

Luiebuie

Selvfølig vil jeg vente på ham... Det min soulmate bedste ven og havde det bedste forhold og hyggede os og i hinandens selskab og grinte meget af hinanden. Det ham jeg vil ha børn med og giftes med ku ik se mig med andre! Han har behandlet mig om en dronning igennem 4 år  og klare man denne klare man alt bare et rigtig lorte tidspunkt, det var ik en del af drømmen .  Det vil blive hårdt ja men alt godt  kommer til den der kæmper ( må tænke positivt) mest ked af det han går glip af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.