en læge til stede som kan forklare noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

MissTas

tweety2060 skriver:

Håber fortsat det bedst og god at høre det ikke er leukæmi! Og der at hun er glad:-)

Taak .. Ja det er jeg også bare glad for at det ikke var! Hun har neutropeni, men noget de holder øje med, leukæmi er hvert fald udelukket da udstrygningerne var normale hun er heldigvis glad trods alt, så det er skønt! Hun er en tapper lille en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Mor til Frederic og Freya

MissTas skriver:

Heldigvis ikke leukæmi, men er stadig i udredningsforløb og en masse undersøgelser .. Men vores datter er glad og tilpas så det er dejligt

Ej det var da dejligt, det letter en smule at få strøget det af listen... Super at hun er glad, hun er en sej pige..

Har jo selv en pige der fra april '12 der også er i gang med udredning... Pt er en bunke billeder og journal sendt med op til en konference, da de snart har forsøgt alt. Så nu er det bare at vente på at de får lavet en ny (igen - igen) handleplan...

Anmeld

17. juli 2014

MissTas

Mor til Frederic og Freya skriver:

Ej det var da dejligt, det letter en smule at få strøget det af listen... Super at hun er glad, hun er en sej pige..

Har jo selv en pige der fra april '12 der også er i gang med udredning... Pt er en bunke billeder og journal sendt med op til en konference, da de snart har forsøgt alt. Så nu er det bare at vente på at de får lavet en ny (igen - igen) handleplan...

Min datter har også været snart alt igennem men uden de kan koble hendes cyanose til noget som helst, så de vælger nok bare snart at sige nå.. :/ 

Anmeld

18. juli 2014

MissTas skriver:

Min datter har også været snart alt igennem men uden de kan koble hendes cyanose til noget som helst, så de vælger nok bare snart at sige nå.. :/ 

Ja det er vildt frustrende...

Her er alle prøver også hidtil negative, men de kan stadig se på hende fysisk at der er noget... Så pt ved vi intet og de har sagt at hvis de snart ikke får bare lidt respons på prøver - test mm. så opgiver de hende i Kolding og sender os til ouh i stedet.

Anmeld

20. juli 2014

MissTas

Mor til Frederic og Freya skriver:

Ja det er vildt frustrende...

Her er alle prøver også hidtil negative, men de kan stadig se på hende fysisk at der er noget... Så pt ved vi intet og de har sagt at hvis de snart ikke får bare lidt respons på prøver - test mm. så opgiver de hende i Kolding og sender os til ouh i stedet.

Det er vildt frustrerende sådan noget! Min datter har heldigvis fået mere energi og er ikke så træt mere som hun ellers var, så håber det er på vej til det bedre og så ønsker jeg jer alt held og lykke med jeres datter! 

Anmeld

22. september 2014

Hordan går det hos jer? har tænkt på jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.