Anonym skriver:
Min kæreste og jeg har været sammen i snart 8 år, har barn sammen og nummer 2 på vej... Det første år sammen, var vi meget on/off så vi havde sex med andre også, dog uden at fortælle hinanden det, vi opdagede så hinanden i det flere gange, jeg tog min kæreste i at være sammen med den samme og skrive sammen med hende også da vi lige besluttede at nu stoppede vi med alle andre og blev kærester, vi var stadig veninder med denne pige, men hun blev ved med at ligge op til min kæreste gang på gang, så derfor besluttede vi at droppe kontakten til hende og blokerer hende fra diverse steder... I alt dette havde min kæreste og hende såret mig så meget og jeg var så vred på hende, at hun ikke kunne lade min kæreste være! - Der gik så de her næsten 6 år uden hende omkring os, for 6 måneder siden finder jeg ud af hun er flyttet til samme by som os, øv tænkte jeg... Nå men altså, igår var min kæreste så til noget arbejdsarrangement og han blev fuld, han skriver så til denne tøs på facebook " Hej musen, hvordan går det, har du det godt?" Hun svarer så her til morgen og jeg er i chok over han har kontaktet hende, smider telefonen direkte i fjæset på ham og råber og skriger, kan mærke jeg bliver så ked og gal for alt det jeg har kæmper for i de år! Han kan ikke selv huske han har skrevet til hende og han bliver ked af det, jeg bliver så gal og græder i samlagt 2 timer! Vi taler efterfølgende og han svarer hende ikke selvom hun bliver ved med at skrive, vi bliver enige om at hun bliver blokeret igen! Men skal jeg så bare smile og være glad NU? Glemme det? /;
jeg føler i den grad tilliden er brudt imellem os, for vi havde en aftale dengang, han ved hvor meget det har ødelagt mig igennem tiden, og så efter så lang tid opsøger han hende?
Jeg føler mig trådt på!
altså jeg tænker lidt, han har skrevet til hende i fuldskab, hvilket for mig indikere at han selv ville være ret villig

hvilket får mig til at tænke om hvis nu hun ikke først havde skrevet om morgenen, synes jeg der er ret stor risiko for at de havde " fundet ud af noget"
Helt ærlig synes jeg din kæreste er en klaphat bare at overveje at gøre noget så tåbeligt, jamen har slet ikke ord for det man har kone og barn hjemme, og så prøver man at kontakte et billigt knald
Og at trække fuldskabskortet er langt ude, jeg drikke også pænt til fester, men jeg kontakter sku ikke mine gamle flammer af den grund, så meget pli har jeg dog.
Håber at i har fået talt godt ud omkring det.