Hvad stiller jeg op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
12 svar
11 synes godt om
23. maj 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 8 år, har barn sammen og nummer 2 på vej... Det første år sammen, var vi meget on/off så vi havde sex med andre også, dog uden at fortælle hinanden det, vi opdagede så hinanden i det flere gange, jeg tog min kæreste i at være sammen med den samme og skrive sammen med hende også da vi lige besluttede at nu stoppede vi med alle andre og blev kærester, vi var stadig veninder med denne pige, men hun blev ved med at ligge op til min kæreste gang på gang, så derfor besluttede vi at droppe kontakten til hende og blokerer hende fra diverse steder... I alt dette havde min kæreste og hende såret mig så meget og jeg var så vred på hende, at hun ikke kunne lade min kæreste være! - Der gik så de her næsten 6 år uden hende omkring os, for 6 måneder siden finder jeg ud af hun er flyttet til samme by som os, øv tænkte jeg... Nå men altså, igår var min kæreste så til noget arbejdsarrangement og han blev fuld, han skriver så til denne tøs på facebook " Hej musen, hvordan går det, har du det godt?" Hun svarer så her til morgen og jeg er i chok over han har kontaktet hende, smider telefonen direkte i fjæset på ham og råber og skriger, kan mærke jeg bliver så ked og gal for alt det jeg har kæmper for i de år! Han kan ikke selv huske han har skrevet til hende og han bliver ked af det, jeg bliver så gal og græder i samlagt 2 timer! Vi taler efterfølgende og han svarer hende ikke selvom hun bliver ved med at skrive, vi bliver enige om at hun bliver blokeret igen! Men skal jeg så bare smile og være glad NU? Glemme det? /;

jeg føler i den grad tilliden er brudt imellem os, for vi havde en aftale dengang, han ved hvor meget det har ødelagt mig igennem tiden, og så efter så lang tid opsøger han hende? 

Jeg føler mig trådt på! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 8 år, har barn sammen og nummer 2 på vej... Det første år sammen, var vi meget on/off så vi havde sex med andre også, dog uden at fortælle hinanden det, vi opdagede så hinanden i det flere gange, jeg tog min kæreste i at være sammen med den samme og skrive sammen med hende også da vi lige besluttede at nu stoppede vi med alle andre og blev kærester, vi var stadig veninder med denne pige, men hun blev ved med at ligge op til min kæreste gang på gang, så derfor besluttede vi at droppe kontakten til hende og blokerer hende fra diverse steder... I alt dette havde min kæreste og hende såret mig så meget og jeg var så vred på hende, at hun ikke kunne lade min kæreste være! - Der gik så de her næsten 6 år uden hende omkring os, for 6 måneder siden finder jeg ud af hun er flyttet til samme by som os, øv tænkte jeg... Nå men altså, igår var min kæreste så til noget arbejdsarrangement og han blev fuld, han skriver så til denne tøs på facebook " Hej musen, hvordan går det, har du det godt?" Hun svarer så her til morgen og jeg er i chok over han har kontaktet hende, smider telefonen direkte i fjæset på ham og råber og skriger, kan mærke jeg bliver så ked og gal for alt det jeg har kæmper for i de år! Han kan ikke selv huske han har skrevet til hende og han bliver ked af det, jeg bliver så gal og græder i samlagt 2 timer! Vi taler efterfølgende og han svarer hende ikke selvom hun bliver ved med at skrive, vi bliver enige om at hun bliver blokeret igen! Men skal jeg så bare smile og være glad NU? Glemme det? /;

jeg føler i den grad tilliden er brudt imellem os, for vi havde en aftale dengang, han ved hvor meget det har ødelagt mig igennem tiden, og så efter så lang tid opsøger han hende? 

Jeg føler mig trådt på! 

Jeg kan godt forstå det fra din side, men samtidig syntes jeg på en måde også, at hans handling er lavet imens han ikke havde fuld kontrol over sig selv, i og med han var fuld, det er selvfølgelig ikke en undskyldning for at det er ok det han har gjort. men syntes det bør tages med til hans forsvar alligevel, i og med det ikke er noget han har gjort med fuld kontrol og bevidsthed.

Jeg syntes at hans reaktion, ved at igen at blokere hende, viser at han oprigtig er ked af det, så hvis du kan, syntes jeg da du skal prøve at tilgive ham, men det er jo op til dig, om du har lyst til dette

Anmeld

24. maj 2014

Maja91

Fuldskab er ikke altid en undskyldning. Det kan godt være han dårlig kan huske det. Men hvorfor er hun overhovedet i hans tanker, og hvorfor får han lyst til at skrive til hende. Det der jeg sætter mit ? Tegn. 

Jeg forstår godt du ikke bare kan . Og det skal du heller ikke.

hvad svaret hun tilbage?

Anmeld

24. maj 2014

B&J

som en skriver fuldskab er slet ikke en undskyld for hvad man går og laver.

syntes helt bestemt i skal få snakket omkring det uden råb skrig og gråd. for lige meget hvad vil du gå og frygte han skriver til hende.. eller er sammen med hende. men han må manne sig op så og skrive til hende HUN SKAL LADE HAM VÆRE. før ellers sker det jo bare igen og igen og igen

Anmeld

24. maj 2014

Mack

Må jeg lige spørge om noget? I betragtning af, at din kæreste skrev til hende, så er hun jo - denne gang - i god tro når hun svarer ham. Har han nu bare blokeret hende uden et ord til forklaring? I risikerer jo, at hun tror det er dig der har blokeret hende, og at han går rundt med knust hjerte og piver efter hende. Du bliver the bad guy, og hun får grund til at opsøge ham for at få en forklaring.

Jeg kan godt se, at du ikke mener, at du skylder hende noget, men ærlig talt, jeg håber da at han var voksen og skrev til hende at det var en fejl, og at de ikke skulle have mere kontakt før han blokerede hende?

Anmeld

24. maj 2014

SandraXOXO

Wauw... Han virker da godt nok for dum. Hvis min kæreste kontaktede en gammel bolleveninde i en brandert, ville jeg nok sige vi ikke passede sammen mere og flytte. Den slags ville jeg ikke gide gå og frygte eller være ked af.

Anmeld

24. maj 2014

Isabel85

Jeg var blevet gal hvis jeg var dig, ingen tvivl om det. Synes slet ikke det er i orden, at han skriver til den pige. Men jeg kan ikke lade være med at tænke: hvad laver du på hans Facebook profil? 

Anmeld

24. maj 2014

mortilsilke

Jeg ville også gå helt amok. Vi har også sådan en pige her, de var kærester for lidt over 1 år siden, men siden min kæreste og jeg fandt sammen har hun prøvet at kontakte ham 1000 gange, lavet over 4 facebook profiler for at kontakte ham, og prøve at bilde ham alt muligt ind omkring at jeg skulle have gjort det ene og andet, fx være ham utro osv. Hun skriver flere gange at hun bare gerne liiiige vil snakke med ham i 5 minutter, en gang sagde hun at hun havde noget på ham der kunne give ham 1 år bag tremmer, men hvis bare han mødtes med hende, så ville hun tage skylden for ham, og hun har altså selv fundet en nu, men prøver ALT for at komme i kontakt med min kæreste, hun er decideret skør.

Hvis han fjernede blokeringerne og skrev til hende, ville jeg også bede ham tage sine ting og gå....

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Isabel85 skriver:

Jeg var blevet gal hvis jeg var dig, ingen tvivl om det. Synes slet ikke det er i orden, at han skriver til den pige. Men jeg kan ikke lade være med at tænke: hvad laver du på hans Facebook profil? 

Han viste mig det selv, har ikke logget ind på hans profil, sådan er jeg slet ikke

Anmeld

25. maj 2014

Isabel85

Ok så er han i det mindste ærlig  og har helt sikkert fortrudt. Rigtig dumt af ham, men vi kan alle lave dumme ting en gang imellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.