Til dem der har prøvet i 1-2 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Louise H.

Anonym skriver:

Vi runder snart 20 måneder  

Øv. Har du snakket med din læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

Øv. Har du snakket med din læge?

Nej det har jeg ikke, da hun ALDRIG har tid !  Man må være der inde i 3 min max, ellers smider hun en ud Jeg skal have fundet mig en ny læge

Anmeld

23. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Årh mage tak for jeres historie ! Dejligt at høre der er håb endnu! Jeg/vi har prøvet i snart 20 måneder  Jeg har været gravid 4 gang med bio som er gået i sig selv desværre..det dejlige af det hele er at jeg kan "mærke" at jeg er gravid igen. Det kunne jeg også mærke alle de 4 gange med de dumme bio'er .. Nu må jeg bare håbe den holder ved !  

Hvis den ikke er der i denne omgang, så ville jeg helt klart snakke med en læge. Dine 4 bio'er peger klart på at der er noget der ikke er som det skal være, og det kan sagtens være at I kan hjælpes med hormoner eller sædrensning, uden at I skal ud i den helt store IVF tur.

Anmeld

23. maj 2014

Emisoph

Ved min første graviditet gik der 11 måneder, endte desværre i MA. Efter MA gik der yderligere 2 år og 7 måneder før jeg blev gravid, men nu er jeg 26+6 med en sund og rask pige i maven Vi fik ingen hjælp

Anmeld

23. maj 2014

Louise H.

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke, da hun ALDRIG har tid !  Man må være der inde i 3 min max, ellers smider hun en ud Jeg skal have fundet mig en ny læge

Ej det kan man da ikke skynd du da hellere at skifte læge. Det tyder da på at noget er galt bær du har haft så mange bioer :/

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis den ikke er der i denne omgang, så ville jeg helt klart snakke med en læge. Dine 4 bio'er peger klart på at der er noget der ikke er som det skal være, og det kan sagtens være at I kan hjælpes med hormoner eller sædrensning, uden at I skal ud i den helt store IVF tur.

Hvad er IVF ?  Jeg prøver at tage ned til lægen hvis den ikke er der denne gang..og hvis hun er på den samme måde skifter jeg helt klart læge 

Anmeld

23. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvad er IVF ?  Jeg prøver at tage ned til lægen hvis den ikke er der denne gang..og hvis hun er på den samme måde skifter jeg helt klart læge 

Reagensglasbehandling. Men ofte kan problemerne løses uden.

Anmeld

23. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

Hej, jeg har brug for at høre nogle der har prøvet på pb i 1-2 år, hvor det til sidst lykkedes jer at blive gravide UDEN nogen form for hjælp..jeg vil bare høre om der måske er et lille håb for mig endnu 

Vi har prøvet siden september 2012 - og er i 7. uge nu Ingen hjælp

Anmeld

23. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Hej, jeg har brug for at høre nogle der har prøvet på pb i 1-2 år, hvor det til sidst lykkedes jer at blive gravide UDEN nogen form for hjælp..jeg vil bare høre om der måske er et lille håb for mig endnu 

Vi havde prøvet i 2 år og 3 måneder

Til sidst tog jeg kontakt til lægen og vi fik bestilt en tid hvor jeg skulle have lavet diverse blodprøver og kæresten skulle have foretaget en sædprøve... Dagen inden han skulle have taget prøven stod jeg med en positiv test. 

Så der er håb derude. Og selvom det er hårdt og svært (I know) er der ikke andet for end bare at kæmpe videre. Har sev været ved at opgive usandsynligt mange gange, og tudet hver eneste gang min menstuation kom.... Det er et rent helvede at gå igennem. 

Håber virkelig for jer at den snart erd er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.