Til dem der har prøvet i 1-2 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.127 visninger
18 svar
3 synes godt om
23. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej, jeg har brug for at høre nogle der har prøvet på pb i 1-2 år, hvor det til sidst lykkedes jer at blive gravide UDEN nogen form for hjælp..jeg vil bare høre om der måske er et lille håb for mig endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej, jeg har brug for at høre nogle der har prøvet på pb i 1-2 år, hvor det til sidst lykkedes jer at blive gravide UDEN nogen form for hjælp..jeg vil bare høre om der måske er et lille håb for mig endnu 

Der er et lille håb - men det er lille. Efter 1 år er 85% blevet gravide. Efter 2 år er 90% blevet gravide. Det er altså meget få, kun 5 ekstra %, der bliver gravide naturligt, efter at have prøvet mere end et år.

Anmeld

23. maj 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Første gang gik der fra jeg smed p-pillerne til jeg stod med positiv test 2 1/2 år, nu har jeg ikke taget p-piller i snart 6 år, og vi har det sidste år forsøgt at få nr 2, og er stadig ikke gravid.. 

Anmeld

23. maj 2014

Emilie80

Anonym skriver:

Med 1. barn tog det 15 mdr. at blive gravid. Er nu gravid igen, 11 år senere, og her gik der 1 md. Så fat mod, det kan sagtens lade sig gøre, og nu er jeg endda 34 år

Anmeld

23. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

der er en chance. Det er jeg hvis et bevis på

Anmeld

23. maj 2014

Papillon

Jeg ved ikke helt, om vi tæller med her, men for os tog det præcis et år, før det lykkedes på naturlig vis. Vi havde endda alderen på vores side, da vi startede "pb" som 20-årige

Anmeld

23. maj 2014

MsDane

Anonym skriver:

Vi prøvede ét år og blev henvist til fertilitetsbehandling. To mdr. før vores forundersøgelsestid stod jeg med 2 streger

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Årh mage tak for jeres historie ! Dejligt at høre der er håb endnu! Jeg/vi har prøvet i snart 20 måneder  Jeg har været gravid 4 gang med bio som er gået i sig selv desværre..det dejlige af det hele er at jeg kan "mærke" at jeg er gravid igen. Det kunne jeg også mærke alle de 4 gange med de dumme bio'er .. Nu må jeg bare håbe den holder ved !  

Anmeld

23. maj 2014

Louise H.

Statistikkerne siger at færre bliver gravide efter et år. Men det er selvfølgelig individuelt.

Med den første blev jeg gravid inden jeg nåede at få men. Denne gang er der gået snart 14 mdr og der er stadig ikke sket noget. Men jeg håber og tror at lykken en dag vil tilsmile os..

Hvor lang tid har I prøvet? Har du evt. taget en snak med din læge?

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

Statistikkerne siger at færre bliver gravide efter et år. Men det er selvfølgelig individuelt.

Med den første blev jeg gravid inden jeg nåede at få men. Denne gang er der gået snart 14 mdr og der er stadig ikke sket noget. Men jeg håber og tror at lykken en dag vil tilsmile os..

Hvor lang tid har I prøvet? Har du evt. taget en snak med din læge?

Vi runder snart 20 måneder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.