Anonym skriver:
Gik du til psykolog? Hvordan er din tilknytning til datteren nu? Jeg føler nogen hange at han kan mærke at hans far er der meget og at han måske er mere rolig end mig..
Hvad med venner og familie? Jeg synes det er lidt flovt.. Som om jeg er den eneste der ikke kan klare en baby
Du kan skrive privat til mig hvis det er
Min tilknytning til min datter er enorm stor, og Ella har også reageret med at være meget knyttet til mig.
Min tilstand har gjort mange ting svære i hvertfald det første halve år,for som du siger kan en baby mærke at man ikke er sig selv og ikke hviler i sig selv.
Jeg gik ikke til psykolog, jeg gik til kontrol ved lægen de første 9 mdr, og brugte samtidig min SP meget. Bare for at få sat ord på det hele.
Da jeg havde været ved lægen da Ella var 5 uger, og lægen fortalte mig at det var ok at have det som jeg havde fik jeg lidt mere ro i forhold til min familie og venner. Jeg har fortalt meget åbent om hvordan det gik og hvordan jeg havde det.
Folk var jo ikke i tvivl om at jeg elskede Ella og var en god mor, men når jeg var det havde jeg bare ikke mere overskud til at få mig selv på ret køl.
Jeg følte mig meget presset til at amme min datter på trods af at det aldrig var et ønske,og det gjorde ganske enkelt at jeg hadede de. Stunder med min datter. Da jeg stoppede amning begyndte det stille og roligt at gå fremad.
Anmeld