Anonym skriver:
Synes virkelig ikke mit liv køre lige nu
først og fremmest har min forlovet og jeg prøver i 1 år. Så idag snakkede vi lidt i mobil mens jeg venter på han kommer med toget hjem. Vi snakkede om jeg nok kun vil kunne klare et flex job da jeg lider a ptsd efter voldlig eks i 4 år. Min forlovet og jeg har snart været sammen i 2 år har en søn med eks som er 2 år dn 14/10. Nå det med flex job. Så mener han hellere ikke jeg kan klare min hverdag fordi jeg vil ha flex job. Og ja ved godt jeg har haft meget fraværd fra skolen jeg går på, har bare gode dage og svære dage. Går jo ikke i stå herhjemme de dage jeg ikke er i skole. Så nu fortæller han mig han har overvejet længe at stoppe med pb
jeg tager jo ikke fravær fra skolen fordi jeg syntes det sjovt! Men fordi jeg ikke psykisk kan overskue så mange timer, har det meget bedre når jeg er herhjemme. Er det forkert af mig a smække røret på fordi jeg blev så ulykkelig
? Kan mærke med mig selv at jeg ved min sex lyst ryger da jeg føler jeg åbenbart er et stort problem! 
Han er vel bare urolig for dig, for fremtiden, for fremtidige børn, for....
Og det kræver gode snakke.
Personligt tænker jeg det måske er meget sundt at vente til du er mere afklaret om din situation: skal du have flexjob, skal du tage uddannelse, skal du...? Lyder som du ikke har fundet stedet hvor du skal være endnu og så er det måske meget godt ikke at lave en stor ændring i livet som det er at få endnu et barn.
Jeg er ikke i tvivl om man kan være en fantastisk mor også selvom man ikke kan klare fuldtidsstudie, for mig handler det mere om du/I endnu ikke ved hvor du står og så om din forlovede ytre en nervøsitet og hvis du har dårlige dage så skal han være den stærke og tro på projektet.
Pøj pøj
Anmeld