ulykkelig nyhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
21 svar
18 synes godt om
20. maj 2014

Anonym trådstarter

Synes virkelig ikke mit liv køre lige nu først og fremmest har min forlovet og jeg prøver i 1 år. Så idag snakkede vi lidt i mobil mens jeg venter på han kommer med toget hjem. Vi snakkede om jeg nok kun vil kunne klare et flex job da jeg lider a ptsd efter voldlig eks i 4 år. Min forlovet og jeg har snart været sammen i 2 år har en søn med eks som er 2 år dn 14/10. Nå det med flex job. Så mener han hellere ikke jeg kan klare min hverdag fordi jeg vil ha flex job. Og ja ved godt jeg har haft meget fraværd fra skolen jeg går på, har bare gode dage og svære dage. Går jo ikke i stå herhjemme de dage jeg ikke er i skole. Så nu fortæller han mig han har overvejet længe at stoppe med pb jeg tager jo ikke fravær fra skolen fordi jeg syntes det sjovt! Men fordi jeg ikke psykisk kan overskue så mange timer, har det meget bedre når jeg er herhjemme. Er det forkert af mig a smække røret på fordi jeg blev så ulykkelig ? Kan mærke med mig selv at jeg ved min sex lyst ryger da jeg føler jeg åbenbart er et stort problem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Synes virkelig ikke mit liv køre lige nu først og fremmest har min forlovet og jeg prøver i 1 år. Så idag snakkede vi lidt i mobil mens jeg venter på han kommer med toget hjem. Vi snakkede om jeg nok kun vil kunne klare et flex job da jeg lider a ptsd efter voldlig eks i 4 år. Min forlovet og jeg har snart været sammen i 2 år har en søn med eks som er 2 år dn 14/10. Nå det med flex job. Så mener han hellere ikke jeg kan klare min hverdag fordi jeg vil ha flex job. Og ja ved godt jeg har haft meget fraværd fra skolen jeg går på, har bare gode dage og svære dage. Går jo ikke i stå herhjemme de dage jeg ikke er i skole. Så nu fortæller han mig han har overvejet længe at stoppe med pb jeg tager jo ikke fravær fra skolen fordi jeg syntes det sjovt! Men fordi jeg ikke psykisk kan overskue så mange timer, har det meget bedre når jeg er herhjemme. Er det forkert af mig a smække røret på fordi jeg blev så ulykkelig ? Kan mærke med mig selv at jeg ved min sex lyst ryger da jeg føler jeg åbenbart er et stort problem!

Jeg kan nu godt forstå din kæreste tænker sådan.

Det er jo også rigtig hårdt med et barn, og hvis du i forvejen har svært ved at overskue skolen bliver det i hvert fald nok ikke bedre tænker jeg.

Anmeld

20. maj 2014

mit1barn

Hvis du ikke kan holde til at gå i skole, kan du nok heller ikke holde holde til en graviditet og to børn i hjemmet. 

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg kan nu godt forstå din kæreste tænker sådan.

Det er jo også rigtig hårdt med et barn, og hvis du i forvejen har svært ved at overskue skolen bliver det i hvert fald nok ikke bedre tænker jeg.

Jeg har et barn på snart to og klare ham super fint. Det jo derfor jeg vil ha flexjob da jeg jo ikke kan få mindre timer i skolen. Synes det er lidt at sætte de "syge" i en bås fordi jeg ikke kan overskue alle de timer i skolen er jo ikke ens betydende med hvordan jeg fungere herhjemme. Blandt andet derfor jeg er så ulykkelig

Anmeld

20. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg har et barn på snart to og klare ham super fint. Det jo derfor jeg vil ha flexjob da jeg jo ikke kan få mindre timer i skolen. Synes det er lidt at sætte de "syge" i en bås fordi jeg ikke kan overskue alle de timer i skolen er jo ikke ens betydende med hvordan jeg fungere herhjemme. Blandt andet derfor jeg er så ulykkelig

Jeg tænker bare at din kæreste jo må kende dig bedst og ytrer han en bekymring er det jo fordi han ikke tror det ville være et godt valg.

Sætter skam ingen i bås, men du kan jo ikke tvinge ham til børn

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke få forklaret mig ordenligt. Jeg er en ad de mennesker som sagtens fungere hjemme i hverdagen med de huslige pligter og u name it. Men i skolen fungere jeg såmænd også bare ikke i for mange timer. Jeg vil jo rigtigt gerne kunne være i skole i flere timer! Men jeg kan bare ikke rumme så mange timer. Jeg vil aldrig i mit liv kunne rumme et 37 timers job eller gå i skole på fuldtid, jeg har brug for at få delt mine timer op. Så det i mener er i relateten vil jeg altid kun kunne ha et barn fordi jeg ikke kan rumme så mange timer. Dsv vil det være sådan resten a mit liv det gør mig bare endnu mere ked af at tænke på

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker bare at din kæreste jo må kende dig bedst og ytrer han en bekymring er det jo fordi han ikke tror det ville være et godt valg.

Sætter skam ingen i bås, men du kan jo ikke tvinge ham til børn

Men han ser jo også at jeg gør alt jeg kan for at klare alt. Det derfor det kom helt bag på mig

Anmeld

20. maj 2014

lineog4

Anonym skriver:

Han er vel bare urolig for dig, for fremtiden, for fremtidige børn, for....
Og det kræver gode snakke.

Personligt tænker jeg det måske er meget sundt at vente til du er mere afklaret om din situation: skal du have flexjob, skal du tage uddannelse, skal du...? Lyder som du ikke har fundet stedet hvor du skal være endnu og så er det måske meget godt ikke at lave en stor ændring i livet som det er at få endnu et barn.

Jeg er ikke i tvivl om man kan være en fantastisk mor også selvom man ikke kan klare fuldtidsstudie, for mig handler det mere om du/I endnu ikke ved hvor du står og så om din forlovede ytre en nervøsitet og hvis du har dårlige dage så skal han være den stærke og tro på projektet.

Pøj pøj

Anmeld

20. maj 2014

et-ønske

Jeg må ærlig indrømme at jeg godt forstår din kæreste. Han har jo ingen garanti for at du kan klare et barn mere - der er jo trods alt mere arbejde end med det ene du har nu.

Det er i dagens DK ikke let at få tilkendt et fleksjob - og tænker at det vil være bedre at få styr på den del før I bringer et barn til verden.

Held og lykke

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Føler bare et kæmpe tab og enormt tomrum. Ville sådan ønske han havde fortalt mig det tidligere. Føler mig ret som en idiot fordi jeg ikke bare kan gøre som alle andre mennesker. Er skide ulykkelig over ikke kan rumme et fuldtids arbejde er fyldt med vrede over min eks forvoldte mig så meget psykisk og fysisk skader der har gjort livet surt for mig den dag idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.