mørklægningsgardin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2014

LilleMie

Kay skriver:

hvor nemt er det?  

Det er ret nemt, her kan både manden og jeg finde ud af det Og det er faktisk et af de "huslige projekter", jeg tør kaste mig ud i uden at tøve!

Jeg har bare tegnet et streg med kridt i den ønskede bredde hele vejen på gardinet, så det ikke blev skævt, derefter har jeg bare klippet det (det trævler ikke) og når jeg kom til metalstangen, så er den savet over med en nedstryger.

Det er meget sværere at hænge op synes jeg - så det får jeg manden til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Kay

LilleMie skriver:

Det er ret nemt, her kan både manden og jeg finde ud af det Og det er faktisk et af de "huslige projekter", jeg tør kaste mig ud i uden at tøve!

Jeg har bare tegnet et streg med kridt i den ønskede bredde hele vejen på gardinet, så det ikke blev skævt, derefter har jeg bare klippet det (det trævler ikke) og når jeg kom til metalstangen, så er den savet over med en nedstryger.

Det er meget sværere at hænge op synes jeg - så det får jeg manden til

oki... så tænker jeg det bliver sådan... når nu han alligevel skal i ikea i dag på turen hjem  

Anmeld

20. maj 2014

modesty

Kay skriver:

mørklægnings rullegardinet på elnas værelse er gået i stykker og kan ikke rulle op og ned... så vi skal havde et nyt... problemet er at det skal være minimum 110 bredt og max 119 for at kunne være der... 

ikea og jysk er gransket, og har ikke i den rigtige størrelse 

hvor finder jeg lige det til ikke alt for mange penge... aner ikke hvor det der er der inde er købt... da det sad her da vi flyttede ind  og dengang opgav vi at finde et nyt der passede ind i den dumme vindus størrelse

IKEAs er lavet til at man selv kan korte af. Det er meget nemt.

Anmeld

20. maj 2014

Lililili

Prøv bilka 

Anmeld

20. maj 2014

FruStolpe

Kay skriver:

det lydder ik som et gør det selv projekt jeg tør kaste mig ud i 

Det er bare at rulle det ud, klippe det overskydende af og save rullen over.

Jeg er ikke handy, men det er nu altså super simpelt...

Anmeld

20. maj 2014

LilleChelle

Vi har også bare forkortet vores - nærmest samtlige i hele vores lejlighed (vi har 9) er beskåret - jeg har klippet selve gardinet og kæresten har skåret stangen over med en jernsav eller hvad nu sådan en hedder :p Det var ret nemt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.