mørklægningsgardin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
15 svar
8 synes godt om
20. maj 2014

Kay

mørklægnings rullegardinet på elnas værelse er gået i stykker og kan ikke rulle op og ned... så vi skal havde et nyt... problemet er at det skal være minimum 110 bredt og max 119 for at kunne være der... 

ikea og jysk er gransket, og har ikke i den rigtige størrelse 

hvor finder jeg lige det til ikke alt for mange penge... aner ikke hvor det der er der inde er købt... da det sad her da vi flyttede ind  og dengang opgav vi at finde et nyt der passede ind i den dumme vindus størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

FruStolpe

Kay skriver:

mørklægnings rullegardinet på elnas værelse er gået i stykker og kan ikke rulle op og ned... så vi skal havde et nyt... problemet er at det skal være minimum 110 bredt og max 119 for at kunne være der... 

ikea og jysk er gransket, og har ikke i den rigtige størrelse 

hvor finder jeg lige det til ikke alt for mange penge... aner ikke hvor det der er der inde er købt... da det sad her da vi flyttede ind  og dengang opgav vi at finde et nyt der passede ind i den dumme vindus størrelse

Du kan jo selv skære/klippe det til i breden. Ingen af vores mørklægning har passet fra start, men en saks og en nedstryger, så klare du hurtigt det

Anmeld

20. maj 2014

lineog4

Stof og stil der kan man både selv lave eller man kan få dem til at sy. De har standard stof, men også nogle børnestoffer.
Ved ikke lige med størrelser, men man kan da forhøre sig.

Anmeld

20. maj 2014

Frk.S

Ja, da vi købte vores købte vi bare nogen der var for store og skar dem til selv. 

Anmeld

20. maj 2014

Kay

FruStolpe skriver:

Du kan jo selv skære/klippe det til i breden. Ingen af vores mørklægning har passet fra start, men en saks og en nedstryger, så klare du hurtigt det

det lydder ik som et gør det selv projekt jeg tør kaste mig ud i 

Anmeld

20. maj 2014

Kay

lineog4 skriver:

Stof og stil der kan man både selv lave eller man kan få dem til at sy. De har standard stof, men også nogle børnestoffer.
Ved ikke lige med størrelser, men man kan da forhøre sig.

har prøvet og jeg syntes det var meget dyrt i forhold til at vi bor på 54 kvm og venter nr 2 og leder med lys og lygte efter noget større og med riciko for at de ikke passer i de nye vinduer har jeg ikke lyst til at give mange penge for det 

Anmeld

20. maj 2014

lineog4

Kay skriver:

har prøvet og jeg syntes det var meget dyrt i forhold til at vi bor på 54 kvm og venter nr 2 og leder med lys og lygte efter noget større og med riciko for at de ikke passer i de nye vinduer har jeg ikke lyst til at give mange penge for det 

Okay aner ikke hvor meget det koster, for jeg har bare set stoffet
Vi forkortede også "bare" nogen fra Ikea (læs: min mand).

Anmeld

20. maj 2014

Kay

lineog4 skriver:

Okay aner ikke hvor meget det koster, for jeg har bare set stoffet
Vi forkortede også "bare" nogen fra Ikea (læs: min mand).

hvor nemt er det?  

Anmeld

20. maj 2014

lineog4

Kay skriver:

hvor nemt er det?  

Tror han vil sige det var nemt havde jeg gjordt det var det nok blevet mere skævt, men det havde fungeret.

Anmeld

20. maj 2014

Kay

lineog4 skriver:

Tror han vil sige det var nemt havde jeg gjordt det var det nok blevet mere skævt, men det havde fungeret.

manden skal alligevel i ikea på vejen hjem i da og havde en sengehest med hjem... så det ville godt nok være nemmere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.