tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

Chellie

Claudija, jeg også havde æl den 14, og har sjusset mig frem til, at vi jo nok må vente en uges tid eller helst to, før en test vil være noget som helst værd.. (Jeg har en ret lang og ustabil cyklus på gennemsnitligt 34 dg)

Jeg har også totalt griller i hovedet, og vil bare have klar besked nuuuuuu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

claudija

Chellie skriver:

Claudija, jeg også havde æl den 14, og har sjusset mig frem til, at vi jo nok må vente en uges tid eller helst to, før en test vil være noget som helst værd.. (Jeg har en ret lang og ustabil cyklus på gennemsnitligt 34 dg)

Jeg har også totalt griller i hovedet, og vil bare have klar besked nuuuuuu! 

hej , ja forstå dig godt , vil også gerne have besked . Håber virkelig det lykkes for os to . Ja jeg har en uregelmæssig mens . Så det meget svært for mig , og har haft en cyklus på 26 dg . Håber tiden nytte noget for os , hvor lang tid har prøvet hvis jeg må spørge ?

Anmeld

22. maj 2014

Chellie

Vi er først lige begyndt for alvor, så jeg skal da være svine heldig hvis det lykkes allerede nu...  Men derfor kan jeg jo ikke lade være med at håbe alligevel! 

Anmeld

23. maj 2014

claudija

Chellie skriver:

Vi er først lige begyndt for alvor, så jeg skal da være svine heldig hvis det lykkes allerede nu...  Men derfor kan jeg jo ikke lade være med at håbe alligevel! 

for dig . Håber da du får det du ønsker dig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.