tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

claudija

hej piger, vil spørg jer om noget synes i det for tidligt at teste . Har haft æl den 13-14 maj. . Og vil spørg jer om det tidligt at teste om jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Frk.S

Ja, det vil højst sandsynligt være for tidligt, hvis det kun er 1 uge siden du havde ægløsning. I så fald har ægget først lige sat sig fast (hvis du ER gravid). Jeg ville vente en lille uges tid endnu.

for dig

Anmeld

20. maj 2014

stjernehimmel

Det er tidligt og du vil nok ikke få en positiv....

Her SKAL jeg teste så tidligt for at fange en bio, hvis det sker igen igen....

Men jeg ville vente lidt hvis jeg var dig, selvom det er super svært 

Anmeld

20. maj 2014

claudija

Frk.S skriver:

Ja, det vil højst sandsynligt være for tidligt, hvis det kun er 1 uge siden du havde ægløsning. I så fald har ægget først lige sat sig fast (hvis du ER gravid). Jeg ville vente en lille uges tid endnu.

for dig

Tak for hjælpen . Hvis jeg må spørg er det normalt at have menstruation smerter ? . For jeg synes det for tidligt at jeg skal have mens . Hvis det skulle være pga det ?

Anmeld

20. maj 2014

claudija

stjernehimmel skriver:

Det er tidligt og du vil nok ikke få en positiv....

Her SKAL jeg teste så tidligt for at fange en bio, hvis det sker igen igen....

Men jeg ville vente lidt hvis jeg var dig, selvom det er super svært 

ja forstå jeg godt . Men man bare ikke vente, håber det lykkes mig det her gang

Anmeld

20. maj 2014

Frk.S

claudija skriver:

Tak for hjælpen . Hvis jeg må spørg er det normalt at have menstruation smerter ? . For jeg synes det for tidligt at jeg skal have mens . Hvis det skulle være pga det ?

Mens. lignende smerter er meget normalt - det har jeg haft omkring der hvor jeg skulle have haft mens i begge graviditeter. 

Anmeld

20. maj 2014

claudija

Frk.S skriver:

Mens. lignende smerter er meget normalt - det har jeg haft omkring der hvor jeg skulle have haft mens i begge graviditeter. 

når okey tak

Anmeld

20. maj 2014

claudija

Frk.S skriver:

hvis jeg måtte spørg om,noget igen er det normalt at man har vandede udflåd ? . Sådan noget hvidt så sidder på trussed . Undskyld for spørgmålet :s . ? Kan det også være en tegn

Anmeld

20. maj 2014

Frk.S

claudija skriver:

hvis jeg måtte spørg om,noget igen er det normalt at man har vandede udflåd ? . Sådan noget hvidt så sidder på trussed . Undskyld for spørgmålet :s . ? Kan det også være en tegn

Det er i hvert fald ganske normalt med øget udflåd ved graviditet. Konsistens og farve vil jeg ikke lige udtale mig om, om er normalt.

Anmeld

20. maj 2014

claudija

okey tak for hjælpen . Nu håber jeg virkelig det er fordi jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.