Anonym skriver:
Han har opført sig sådan næsten siden vi mødtes, men han lovede at ændre sig da jeg pludselig blev gravid efter 9 mdr og egentlig ville ha abort og flytte sammen med en veninde, men ja det gjorde han så ikke og det ene år har taget det andet. Der er bare så mange ting Jeg drømmer om. Men ja, selvfølgelig vil jeg ikke forloves midt i et forhold der har gået dårligt i syv år. Men, jeg elsker ham, hvis han bare også elskede mig ville det være perfekt. Jeg er bare så ked af hans idé om kærlighed er at være en god far, og så lige sige han elsker mig imellem tvserier og reklamer og så må det ellers være romantik nok :-(
Det lyder til at i skal have afstemt forventninger.
Gi´ hinanden eks. tre måneder og hvis det er den samme suppedas til den tid, så er i bedre tjent uden hinanden. Jeg synes det er bedst at gå fra hinanden inden man bliver uvenner. Så hellere have et godt samarbejde omkring børnene, hvor i bor hver for sig.
Med så mange år har du været tålmodig nok. Det hjælper ikke at kæmpe, hvis det kun er den ene part der ønsker en ændring.
I skulle gerne have et fælles mål at kæmpe hen efter i jeres forhold. Løbende afstemme forventninger, have hverdagen til at fungere, og ind i mellem have voksentid evt. uden børn.
Anmeld