Jeg er så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
13 svar
6 synes godt om
19. maj 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste vil ikke forloves, ikke giftes, ikke planlægge dates, ikke ha kærestetatoveringer, ikke spille spil, ikke se film jeg kan li, eller så meget som skrive sødt på sms eller Facebook, han vil ikke følges eller holde i hånd når vi har børnene med i zoo og lign. Jeg mangler bare kærlighed så meget! Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at fortjene hans kærlighed :-( når vi snakker om det er det jo bare mig der er åndssvag og skal ændre mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

Havre74

Anonym skriver:

Min kæreste vil ikke forloves, ikke giftes, ikke planlægge dates, ikke ha kærestetatoveringer, ikke spille spil, ikke se film jeg kan li, eller så meget som skrive sødt på sms eller Facebook, han vil ikke følges eller holde i hånd når vi har børnene med i zoo og lign. Jeg mangler bare kærlighed så meget! Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at fortjene hans kærlighed :-( når vi snakker om det er det jo bare mig der er åndssvag og skal ændre mig.

Du skriver de ting, han ikke vil.

Hvad vil han så i stedet ?

Hvor længe har i været sammen ?

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Du skriver de ting, han ikke vil.

Hvad vil han så i stedet ?

Hvor længe har i været sammen ?

Vi har været sammen i syv/ otte år. Han vil se tv, computer, læse blade osv. Ting der ikke rigtig involvere mig.

Anmeld

19. maj 2014

Ciss

Du skal ikke fortjene hans kærlighed. Hvis der skal føres regnskab på den måde, kommer forholdet hurtigt ud på et skråplan. Kærlighed er ikke noget man uddeler i nøje afmålte gram efter fortjeneste.

Jeg vil anbefale enten noget parterapi eller en anden form for udenforstående hjælp.

Det er uanset aldrig kun den enes fejl, hvis ting bliver, som du beskriver. Man er to i et forhold.

Håber, I finder ud af det sammen.

Anmeld

19. maj 2014

Havre74

Anonym skriver:

Vi har været sammen i syv/ otte år. Han vil se tv, computer, læse blade osv. Ting der ikke rigtig involvere mig.

Wow... Jeg havde, ud fra din beskrivelse, troet, at det var under et år, i havde været sammen.

Du skriver noget om børn. Hvordan er han med dem ?

Han trænger måske til lidt alene tid ind i mellem ? -Og lige nu er det så blevet en dårlig cirkel for jer begge.

Hvor længe har han opført sig på den måde ?

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Wow... Jeg havde, ud fra din beskrivelse, troet, at det var under et år, i havde været sammen.

Du skriver noget om børn. Hvordan er han med dem ?

Han trænger måske til lidt alene tid ind i mellem ? -Og lige nu er det så blevet en dårlig cirkel for jer begge.

Hvor længe har han opført sig på den måde ?

Han har opført sig sådan næsten siden vi mødtes, men han lovede at ændre sig da jeg pludselig blev gravid efter 9 mdr og egentlig ville ha abort og flytte sammen med en veninde, men ja det gjorde han så ikke og det ene år har taget det andet. Der er bare så mange ting Jeg drømmer om. Men ja, selvfølgelig vil jeg ikke forloves midt i et forhold der har gået dårligt i syv år. Men, jeg elsker ham, hvis han bare også elskede mig ville det være perfekt. Jeg er bare så ked af hans idé om kærlighed er at være en god far, og så lige sige han elsker mig imellem tvserier og reklamer og så må det ellers være romantik nok :-(

Anmeld

19. maj 2014

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Du skal ikke fortjene hans kærlighed. Hvis der skal føres regnskab på den måde, kommer forholdet hurtigt ud på et skråplan. Kærlighed er ikke noget man uddeler i nøje afmålte gram efter fortjeneste.

Jeg vil anbefale enten noget parterapi eller en anden form for udenforstående hjælp.

Det er uanset aldrig kun den enes fejl, hvis ting bliver, som du beskriver. Man er to i et forhold.

Håber, I finder ud af det sammen.

Jeg er helt enig, og har forslået parterapi så mange gange. Også så vi måske kunne lære at forstå hinanden, men han gider ikke forstå mig, Jeg skaber mig jo bare og han synes det er åndssvagt hokus pokus. Ifølge ham selv, ved han alt og ingen, mig inkl, skal prøve på at lære ham noget nyt.

Anmeld

19. maj 2014

melila

Anonym skriver:

Jeg ville aldrig kunne leve med en mand der kunne vise mig den slags kærlighed. Det er da noget af det vigtigeste i et forhold for at holde intimiteten ved live! Kan sagtens følge dig. Syntes ærligt du fortjener en der vil det samme som dig 

Anmeld

19. maj 2014

Ciss

Anonym skriver:

Jeg er helt enig, og har forslået parterapi så mange gange. Også så vi måske kunne lære at forstå hinanden, men han gider ikke forstå mig, Jeg skaber mig jo bare og han synes det er åndssvagt hokus pokus. Ifølge ham selv, ved han alt og ingen, mig inkl, skal prøve på at lære ham noget nyt.

Sæt foden ned, giv ham et valg:

Enten parterapi, eller også beder vi (f eks) din far og min mor om at komme herhen en aften og hjælpe os med at snakke det igennem.

Jeg ved om en familie, hvor det faktisk virkede, så måske er det værdt et forsøg.

Anmeld

19. maj 2014

chael

Anonym skriver:

Tror lige du skal vænne den om!!

Skal du fortjene hans kærlighed??

Ej nej nej, sådan må du ikke se på dig selv... Du er SÅ meget mere værd end det!!!!

Jeg ville stille stolen for døren... Tage den nemme løsning/udvej...

Gad ikke spilde mit liv med sådan et menneske... Du har kun 1 liv, få det bedste ud af det og find kærligheden, den er derude, jeg lover det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.