Eva skriver:
Der har jo altid været tykke børn....men hvorfor mon de bliver det...
Jeg har selv en for stor dreng og det går mig virkelig på, han har to brødre som jo slet ikke er for store, tværtimod næsten og alligevel er Bertram stor. Han får jo samme mad som de andre og rør sig faktisk mere end dem.
Mon der bare er nogle børn der er disponerede til det??
De børn I kender der er tykke...er det mad der er skyld I det tror I...er søskende og forældre også tykke, for det har jo desværre vist sig at hænge sammen...tykke mødre=tykke døtre og det samme med mænd og sønner...
Knus Eva..
Hej.
Min mand er tyk og det er vores største søn også.
Han har bestemt generne for det. Hele hans bygning er faren lige op af dage + at han bare elsker mad. Alt mad og det er mængden af maden, der ødelægger det for ham.
Han er et indebarn, men er aktiv i skolen, spiller fodbold x 2 ugentligt oh kampe hver 2. weekend, cylker til og fra skole hver dag og kan også lege udenfor efter skole nogle gange.
Den mellemste søn ligner mig af bygning, men han er såååå glad for søde sager. Er ret sikker på, det han har er hvalpfedt. Han er et klart udebarn og er aktiv alle døgnets vågne timer.
Den mindste søn... Tjah... Der blev nok ikke så meget til ham, for han er næsten mager. Han er "vil-kræsen" og spiser meget små måltider. Hans kropsbygning ligner desuden også min.
Vi spiser rimelig sundt og varieret, men jeg tror, at nogle bare har lettere ved at det kun usunde man får, sætter sig.

Kloster
Anmeld