Ka jeg rejse alene med mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2014

dollygirl

Tusind tak piger

I har fået mig til at falde til ro og tage dem begge med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Christine

dollygirl skriver:

Hej piger

Min mand gider ikke rejse i år og jeg vil helst gerne afsted til Spanien

Men vi har en søn på 3 år og en datter på 6 mdr

Jeg skal rejse med min søster men skal jeg tage begge vores børn med ? Kan jeg klar det ? Er der en som har prøvet det ?

Eller ka jeg tillade mig at tage kun en af dem med ? Og skal det være min datter eller søn ?

Hvis min søn sku være hjemme i en uge uden mig ville det påvirke ham ?

Jeg trænger virkelig til en rejse , føler jeg har ik lavet andet end at passe se huslige pligter og børn , det har været skønt med børnene men man trænger til at komme væk og blive forkælet

Personligt synes jeg de begge to er for små til at mor rejser fra dem. Og jeg ville selv som mor føle at det var forkert. Men har din søster børn? Ellers kan hun vel hjælpe med dine hvis du tager dem begge med? Ville desværre også synes det er lidt synd kun at tage én af dem med.

Anmeld

18. maj 2014

Christine

dollygirl skriver:

Tusind tak piger

I har fået mig til at falde til ro og tage dem begge med

Så lige dit svar!

Tror da også sagtens du kan klare det 

Anmeld

19. maj 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Da min datter var knap tre og min søn 3 mdr var jeg i Tyrkiet i en uge med dem - og jeg er alene med dem.

Vi havde en super god ferie, og så længe det bliver på børnenes præmisser, ser jeg ingen problemer i at tage afsted.

Mine børn er vant til at rejse meget og de nyder det lige så meget som mig

God ferie

Anmeld

19. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

Da min datter var knap tre og min søn 3 mdr var jeg i Tyrkiet i en uge med dem - og jeg er alene med dem.

Vi havde en super god ferie, og så længe det bliver på børnenes præmisser, ser jeg ingen problemer i at tage afsted.

Mine børn er vant til at rejse meget og de nyder det lige så meget som mig

God ferie

Næste gang vil jeg med !

Anmeld

19. maj 2014

Marts<3

De har også børn i Spainen. Så det er ikke et problem for et lille barn...

Go for it! Har været på ferie med min søn i den alder! Og det er FEDT! Man skal jo ikke lave mad, rydde op eller andet praktisk. Man skal bare hygge sig med god mad og os hverdag

Anmeld

19. maj 2014

esioul

Jeg kan ikke lade være med at studse lidt over denne tråd. Nogle skriver de ville føle sig forkerte, hvis de rejser uden barnet/børnene?

Jeg kan ikke lade være med at tænke på faderen derhjemme? Det kan jo være han sidder og føler sig "forkert" også hvis han bliver "efterladt" derhjemme helt alene.

Bare lige lidt tanker herfra.

Anmeld

19. maj 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Næste gang vil jeg med !

Næste gang skulle gerne være i september eller oktober - du skal være så velkommen søde. Kunne være rigtig hyggeligt - så kan vi tage Marocco med storm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.