Ka jeg rejse alene med mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
17 svar
13 synes godt om
18. maj 2014

dollygirl

Hej piger

Min mand gider ikke rejse i år og jeg vil helst gerne afsted til Spanien

Men vi har en søn på 3 år og en datter på 6 mdr

Jeg skal rejse med min søster men skal jeg tage begge vores børn med ? Kan jeg klar det ? Er der en som har prøvet det ?

Eller ka jeg tillade mig at tage kun en af dem med ? Og skal det være min datter eller søn ?

Hvis min søn sku være hjemme i en uge uden mig ville det påvirke ham ?

Jeg trænger virkelig til en rejse , føler jeg har ik lavet andet end at passe se huslige pligter og børn , det har været skønt med børnene men man trænger til at komme væk og blive forkælet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

esioul

dollygirl skriver:

Hej piger

Min mand gider ikke rejse i år og jeg vil helst gerne afsted til Spanien

Men vi har en søn på 3 år og en datter på 6 mdr

Jeg skal rejse med min søster men skal jeg tage begge vores børn med ? Kan jeg klar det ? Er der en som har prøvet det ?

Eller ka jeg tillade mig at tage kun en af dem med ? Og skal det være min datter eller søn ?

Hvis min søn sku være hjemme i en uge uden mig ville det påvirke ham ?

Jeg trænger virkelig til en rejse , føler jeg har ik lavet andet end at passe se huslige pligter og børn , det har været skønt med børnene men man trænger til at komme væk og blive forkælet

Jeg tænker du må snakke med din mand om hvad hans synes mht. at du tager begge børn med.

Det er svært at sige om det bliver for meget, i kender jo jeres børn bedst

Jeg tror personligt ikke den lille på 6 mdr, vil have noget ud af en tur ned i varmen.

Anmeld

18. maj 2014

dollygirl

esioul skriver:

Jeg tænker du må snakke med din mand om hvad hans synes mht. at du tager begge børn med.

Det er svært at sige om det bliver for meget, i kender jo jeres børn bedst

Jeg tror personligt ikke den lille på 6 mdr, vil have noget ud af en tur ned i varmen.

Okay :/ så du tror min datter vil ik være bedst at tage med ?

Anmeld

18. maj 2014

Muffinmus

Når du er med din søster kan du sagtens tage begge med hvis du vil, så er det jo som os andre der rejser to voksne med børn og 3 årige vil bare bade og spise is det meste af dagen hende på 6 mdr skal bare have en god klapvogn der kan lægges helt ned,med god polstring eller madras til luren. Vi brugte liftmadrassen er der varmt er det en god iden med en tur i poolen inden sovetid hvis det er i klapvognen. Er der køligt på værelset så pas på, små børn bliver tit forkølede af at komme fra arme til kølige rum med F.eks aircondition...det gør voksne nu også

ville aldrig rejse 7 dage fra en 6 mdr gammel baby...

Anmeld

18. maj 2014

esioul

dollygirl skriver:

Okay :/ så du tror min datter vil ik være bedst at tage med ?

Jeg tænker bare at en så lille en nok har det bedst i vante omgivelser.  

Anmeld

18. maj 2014

Hulubulu86

Du tager begge boern med dig paa ferie og varmen er heller ikke noget problem (bor I Dubai hvor der er 40-50grader om sommeren). Babyer kan indstille sig paa alt saa laenge de er med deres mor (eller far hvis han er den primaere omsorgsgiver).

Jeg tager selv paa ferie til danmark I halvanden maaned med to boern, en paa 2,5 og en paa 7mdr.

Nyd ferien med din familie

Anmeld

18. maj 2014

Mother-love

Hvis din søster alligevel er med ville jeg tage begge børn med.
Uden tvivl ville dine 3 årig få mere ud af det end den mindste.
Vi rejste da Isabella var 4 mdr og det gik rigtig fint.
Ville ikke lade en 6 mdr baby blive hjemme fra sin mor. Så jeg synes klart du skal tage begge børn og din søster i hånden og rejse

Anmeld

18. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Da min datter var 2 1/2 mdr. tog jeg på ferie på Cypern med min svigerinde og hendes datter på 6 år. Jeg valgte, at lade min søn på 20 mdr. blive hjemme hos sin far.

Jeg havde rigtig meget brug for, at komme lidt væk og få slappet af, og min søn var hos sin far i vante omgivelser.

Anmeld

18. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg ville ikke kunne slappe af og nyde ferien hvis jeg ikke havde mine 2 børn med. Jeg vil savne dem/ den så forfærdeligt meget.

Anmeld

18. maj 2014

lineog4

Jeg har mere ferie end min mand og har derfor rejst med min mor en uge om året næsten hvert år først kun med Dina, da Liam kom til med Liam og Dina og da Linus kom har vi en gang været afsted med alle 3.

Det kommer jo an på hvor godt din søster og du samarbejder, og ja så er det med den præmis at man jo selvsagt er mere på når man er alene afsted med børnene. Men jeg vil sige afsted med dig og selvsagt ville jeg tage begge børn, for kunne ikke undvære en af dem og slet ikke trolden på 6 mnd, og ville aldrig lade den store blive hjemme med mindre det var fordi han skulle nu helt specielt med sin far for han kan føle sig fravalgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.