To tørretumble or not to tørretumble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2014

Hullabullabulla

Jeg tumbler indimellem (mest om vinteren), men mest håndklæder mv. Knægtens tøj tumbler jeg kun basistøj såsom bodyer, natdragter og sokker.. Når det er så godt vejr får det lov at udendørs tørre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her bliver alt tørretumblet

Det er et krav til tøjet fra vores side for vi har ikke mulighed for at hænge det til tørre uden at indeklimaet bliver rigtig dårligt...

Så her tørretumbles det medmindre der er plastik i som f.eks. ved hagesmækkerne....

Anmeld

18. maj 2014

Lilotte87

Alt ryger i tørretumbleren undtagen uld. Kan det ikke holde til det gider jeg ikke eje det 

Anmeld

18. maj 2014

VIPpigen

Savvy skriver:

Hej tøser

hvor meget af baby tøjet kan komme i tørretumbleren og bør man gøre det? Kan ikke rigtig beslutte mig om det skal tørretumble, any good advices?

Jeg ejer slet ikke en, så har yderst sjældent tørret tøj i en tumbler. Hader faktisk når vi er ude at folk (min svigermor gør det desværre) tørrer mine børns tøj i en tumbler. Også selvom de gør det af gode grunde.

Jeg har bare tit oplevet at tøjet kryber, mister farve, og bliver skævt efter bare en gang i tumbler. Jeg hader dem, de sluger mine penge, er dårlig for miljøet, og ødelægger tøjet.

Anmeld

18. maj 2014

Victoria2013

Jeg tørretumbler det babytøj som kan tåle det... det står jo i vaskemærket om det kan tåle det eller ej, så det der godt kan tåle tørretumbler, det bliver det altså

Ellers bliver stofbleer, håndklæder og alt andet der går i en 60 graders vask også tørretumblet. Og sokker og gamle forvaskede t-shirts af vores

Anmeld

18. maj 2014

Savvy

StineW79 skriver:

Hé Hé læste lige overskriften som et spørgsmål, om man sku ha 2 tørretumbler eller ik 2 tørretumbler? 

Her bliver næsten alt ungernes tøj tørretumblet! Vh stine

Det vel også bare frås i danfens samfund

kunne godt se at det kunne være lidt misvisende med den overskrift

tror jeg tørretumbler det som kan klare det, da den lejlighed vi bor i ikk er den bedste til at hænge tøj i uden der bliver mega fugtigt 

Anmeld

18. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Savvy skriver:

Det vel også bare frås i danfens samfund

kunne godt se at det kunne være lidt misvisende med den overskrift

tror jeg tørretumbler det som kan klare det, da den lejlighed vi bor i ikk er den bedste til at hænge tøj i uden der bliver mega fugtigt 

Lidt frås, med mindre at man har 5 unger!! 

Kærsten kollegage har 2 opvaskemaskiner. En til det rene service og en til det brugte. Lidt lækkert og ret meget frås! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.