To tørretumble or not to tørretumble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.674 visninger
16 svar
8 synes godt om
18. maj 2014

Savvy

Hej tøser

hvor meget af baby tøjet kan komme i tørretumbleren og bør man gøre det? Kan ikke rigtig beslutte mig om det skal tørretumble, any good advices?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

L&V

Savvy skriver:

Hej tøser

hvor meget af baby tøjet kan komme i tørretumbleren og bør man gøre det? Kan ikke rigtig beslutte mig om det skal tørretumble, any good advices?

Jeg tørretumbler ikke mærketøj men alt basistøj, sengetøj, stofbleer osv kommer der i.

Anmeld

18. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hé Hé læste lige overskriften som et spørgsmål, om man sku ha 2 tørretumbler eller ik 2 tørretumbler? 

Her bliver næsten alt ungernes tøj tørretumblet! Vh stine

Anmeld

18. maj 2014

Ciss

Jeg har tørretumblet stofbleer, klude, håndklæder, sengetøj osv. Tøjet har jeg hængt til tørre. Mest for at undgå at slide det i stykker.

Anmeld

18. maj 2014

Kløver

Savvy skriver:

Hej tøser

Vi tørretumbler alt, på nær de få ting der ikke kan gå i som bla uld osv ��

Anmeld

18. maj 2014

Tip!

Undgår tørretumbler til alt tøj... Det slider på tøjet, og så er jeg bare til at mit tøj dufter af frisk luft... 

Anmeld

18. maj 2014

Carina:-)

Tumbler ikke.

Bruger ret mange penge på mærketoj så vil ikke odelægge der med at tumble det .

Anmeld

18. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Savvy skriver:

Hej tøser

Da jeg har meget begrænset plads at hænge tøj til tørre på bliver al babytøjet tørretumblet. - Sådan en maskine babytøj fylder alligevel en del

Anmeld

18. maj 2014

lycly

Savvy skriver:

Hej tøser

Jeg synes generelt ikke man bør tørretumble tøj, det slider meget på tøjet. Men stofbleer, håndklæder, sengetøj og lignende kan man sagtens, især fordi det fylder meget når det skal hænge til tørre

Anmeld

18. maj 2014

Bertris

Vi tørretumbler kun dyner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.