Jeg er lidt ambivalent omkring det. På den ene side får jeg de børn i skolen om mandagen og jeg kan love for de er trætte og enten reagerer ved at være helt oppe og køre eller væk fra omverden - at ændre børnenes sovetider med måske 3 timer er som hver weekend at rejse til en anden tidszone.
Men på den anden side, ej det var en skøn aften i går sådan en af dem man bare ikke kan lade være med at nyde og måske slippe tøjlerne lidt. At slippe tøjlerne, glemme kontrollen og uret teor jeg også bærn har godt af - slippe hverdagen totalt bare en gang imellem og mærke man lever

Personligt holder vi sovetiderne cirka for de to små simpelthen fordi de ikke kan holde til de sene aftener, den ene falder i søvn eller beder selv om at komme i seng, og den mindste bliver hyper for at holde sig vågen. Men jeg ved også når vi drager på camping i sommerferien, eller til Tyrkiet lige her om lidt så vil de være længere oppe, så vil rytmen ændre sig og de vil være nogen af dem der en aften eller to kan sidde med er kortspil kl 22.30.
Så jo jeg er på papiret enig med dig, men kan også synes det er okay en gang imellem.
Anmeld