Dine ældste trusser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2014

Maja88

Muhmi skriver:

Jeg har et par fra da jeg var 16 år gammel! TOTAL YNDLINGSTRUSSER! Elsker dem og tuder snot den dag jeg bliver nødsaget til at kyle dem ud Mange af mine trusser er mere end 5 år gamle  Efter jeg har født er min krop blevet så mærkeligt formet at jeg bare ikke kan købe behagelige trusser mere... Og dog.. Der er nogle fra ellos af som bare er gudeskønne og sidder perfekt...

Bruger forresten hovedsagligt g-streng, hvis det har relevans haha  

Må jeg anbefale sømløse hotpant fra pieces i en slags mikrofiber..
De er fantastiske... købte dem ved min første graviditet men blev nød til at købe flere.. de er sååø behagelige.. man mærker ikke man har dem på..

Mine ældste er nok en 15-16år.. og fra h&m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

Maja88

Muhmi skriver:

Jeg har et par fra da jeg var 16 år gammel! TOTAL YNDLINGSTRUSSER! Elsker dem og tuder snot den dag jeg bliver nødsaget til at kyle dem ud Mange af mine trusser er mere end 5 år gamle  Efter jeg har født er min krop blevet så mærkeligt formet at jeg bare ikke kan købe behagelige trusser mere... Og dog.. Der er nogle fra ellos af som bare er gudeskønne og sidder perfekt...

Ips.. læste ikke det med g strengen

Anmeld

17. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja88 skriver:

Må jeg anbefale sømløse hotpant fra pieces i en slags mikrofiber..
De er fantastiske... købte dem ved min første graviditet men blev nød til at købe flere.. de er sååø behagelige.. man mærker ikke man har dem på..

Mine ældste er nok en 15-16år.. og fra h&m

H&M laver vist bare kvalitets trusser, for der er mine også fra! X

Anmeld

17. maj 2014

StineW79

Muhmi skriver:

Jeg ka slet ik bruge g-streng, men elsker hotpans. 

Ja det bliver hårdt den dag de ryger ud. Det er lige før de ska begraves i stedet for! X

Anmeld

17. maj 2014

BabyMus

StineW79 skriver:

Ja total tosset debat, men hvor gamle er dine ældste trusser?? 

Jeg var lige igennem mine den anden dag, og ka se at nogle af de trusser jeg stadig bruger er ca14 år gamle Købte dem da jeg boede i london...

Ps ano svar er tilladt! Vh stine

Haha det var alligevel en sjov debat!

Jeg elsker undertøj og køber nyt så tit pengepungen tillader det. Nu er det ikke lige fordi jeg kan huske hvornår jeg har købt alt det jeg har, men mine ældste trusser er nok kun 1-2 år gamle. De bliver jo slidt af så meget vask, og så smider jeg dem ud når de begynder at se ikke så pæne ud mere. Og ellers bare når jeg efterhånden har købt meget nyt, ja så ryger noget af det gamle. Så her er der max kun et par år vil jeg tro.

Anmeld

17. maj 2014

Dr. House

StineW79 skriver:

Ja total tosset debat, men hvor gamle er dine ældste trusser?? 

Jeg var lige igennem mine den anden dag, og ka se at nogle af de trusser jeg stadig bruger er ca14 år gamle Købte dem da jeg boede i london...

Ps ano svar er tilladt! Vh stine

Max 2 år. Jeg har en besættelse med at skifte undertøj 2 gange dagligt, så de holder ikke de mange vask 

Anmeld

17. maj 2014

Clisolka

Jeg var igennem skabet for et par måneder siden, og der røg de gamle ud 

Efter jeg har fået den lille kan jeg slet ikke gå i g-streng mere  

Jeg er hoppet på hipster-moden, nøøøj de er lækre at gå rundt i 

Anmeld

17. maj 2014

StineW79

BabyMus skriver:

Haha det var alligevel en sjov debat!

Jeg elsker undertøj og køber nyt så tit pengepungen tillader det. Nu er det ikke lige fordi jeg kan huske hvornår jeg har købt alt det jeg har, men mine ældste trusser er nok kun 1-2 år gamle. De bliver jo slidt af så meget vask, og så smider jeg dem ud når de begynder at se ikke så pæne ud mere. Og ellers bare når jeg efterhånden har købt meget nyt, ja så ryger noget af det gamle. Så her er der max kun et par år vil jeg tro.

Ja ved godt det er tosset, men er jo alligvel lidt nnysgerrig 

Jeg føler også at jeg køber undertøj ret tit, men syntes bare slet ik at det nye jeg køber, holder på samme måde som det gamle åbenbart gør.

Tror såmænd ik det er mere end 2 mdr'er siden jeg sidst købte nye trusser, men der er elastik kanten gået løs efter 2-3 vaske, også er de blevet smidt ud. Mega træls!! Vh stine

Anmeld

17. maj 2014

StineW79

Dr. House skriver:

Max 2 år. Jeg har en besættelse med at skifte undertøj 2 gange dagligt, så de holder ikke de mange vask 

Nej så er det klart at de ik holder helt så længe. Her skifter jeg bare hver dag, men har så måske også 100 par trusser, så der er nok at tage af! Vh stine

Anmeld

17. maj 2014

StineW79

Babymor1013 skriver:

Jeg var igennem skabet for et par måneder siden, og der røg de gamle ud 

Efter jeg har fået den lille kan jeg slet ikke gå i g-streng mere  

Jeg er hoppet på hipster-moden, nøøøj de er lækre at gå rundt i 

Tror jeg har brugt hipsteres de sidste 15 år ca. Elsker dem, og har aldrig ku bruge g-strengs trusser. Føler at de gnaver, ligesom de klipklapper med en dims mellem tærerne.. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.