Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja total tosset debat, men hvor gamle er dine ældste trusser??
Jeg var lige igennem mine den anden dag, og ka se at nogle af de trusser jeg stadig bruger er ca14 år gamle Købte dem da jeg boede i london...
Ps ano svar er tilladt! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
15 år eller mere. Men hvem tæller, når de stadig hænger sammen?:-)
lotchen skriver: 15 år eller mere. Men hvem tæller, når de stadig hænger sammen?:-)
Lige præcis! Og syntes faktisk at mange af de nye jeg køber, går op i elastikken 2-3 gang de er blevet vasket. Så træls.. Vh stine
StineW79 skriver: Ja total tosset debat, men hvor gamle er dine ældste trusser?? Jeg var lige igennem mine den anden dag, og ka se at nogle af de trusser jeg stadig bruger er ca14 år gamle Købte dem da jeg boede i london... Ps ano svar er tilladt! Vh stine
Jeg har stemt 10, men det kan sikkert også være 15. Altid rart med reservepar.
Jeg har nogle fra da jeg var 13-14 år, så det må vel være tæt på de 10 år gamle. Vildt egentligt De er ikke ret kønne, og jeg bruger dem somregel kun, når jeg har menstruation eller ikke har andre rene
Mom skriver: ELSKER undertøj Så det bliver forholdsvis hurtigt udskiftet. De ældste trusser jeg har er ca. 2 år gamle (og er sloggi og bliver kun brugt under mens )
ELSKER undertøj Så det bliver forholdsvis hurtigt udskiftet. De ældste trusser jeg har er ca. 2 år gamle (og er sloggi og bliver kun brugt under mens )
Hé hé jeg har det nok endlig mest sådan det ska være rart at ha på, og ik kravle op de forkerte steder...
Nogle af de ældste er også sloggi! Vh stine
Mor og meget mere skriver: Jeg har stemt 10, men det kan sikkert også være 15. Altid rart med reservepar.
Må indrømme at jeg også blev lidt overrasket over, hvor gamle nogle af mine endelig er! Vh stine
Papillon skriver: Jeg har nogle fra da jeg var 13-14 år, så det må vel være tæt på de 10 år gamle. Vildt egentligt De er ikke ret kønne, og jeg bruger dem somregel kun, når jeg har menstruation eller ikke har andre rene
Er glad for at se at jeg ik er den eneste med gamle trusser!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128