3 børn, hvilken bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2014

cwl

LinLin skriver:

I audien? Sagtens

I suzukien er der kun sæder/seler til fire... Det er (jo) en mikrobil - men dejligt økonomisk!

Jeg vil gerne have en Suzuki s-cross eller en Nissan qashqai men har ikke brug for den som sådan når vi har den anden også... Så, det bliver nok ikke lige foreløbigt den bliver skiftet ud!

Fede biler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

LinLin

cwl skriver:

Fede biler

Det synes jeg kan godt lide det der firhjultrækker-agtige look uden at de er kæmpe store (og uden at de ligner en bus eller noget post mand Per kører i )

Anmeld

16. maj 2014

cwl

LinLin skriver:

Det synes jeg kan godt lide det der firhjultrækker-agtige look uden at de er kæmpe store (og uden at de ligner en bus eller noget post mand Per kører i )

Ha ha.. Ja enig.. Priserne er bare ikke lige til vores budget...

Anmeld

16. maj 2014

LinLin

cwl skriver:

Ha ha.. Ja enig.. Priserne er bare ikke lige til vores budget...

Ok

Anmeld

16. maj 2014

Lenats31

Ved de bilmodeller som nævnes her skal man lige være klar over at ikke alle autostole som har et støtteben er godkendte til bilen eller de yderste siddepladser på bagsædet pga de gulvrum der befinder sig der.

Anmeld

16. maj 2014

cwl

Lenats31 skriver:

Ved de bilmodeller som nævnes her skal man lige være klar over at ikke alle autostole som har et støtteben er godkendte til bilen eller de yderste siddepladser på bagsædet pga de gulvrum der befinder sig der.

Oki tak.

Kan du anbefalede en bil? Det behøver ikke og være en stor bil med 7 sæder, bare en hvor man kan have to autostole og et større barn.

Anmeld

16. maj 2014

Sara.

Lenats31 skriver:

Hvordan ved man hvilke der er det??

Jeg er gravid 38+2 idag og venter 3 barn.

Vi er på udkig efter vores færste bil (brugt) som skal kunne rumme 3 autostole.

Anmeld

16. maj 2014

(august)

Hej

vi har snart 3 børn og har lige købt en brugt Peugeot 5008. Der er plads til 3 autostole og to ekstra bagi.  

Vores børn er knap 4år, 2,5år også en nyfødt om ikke så længe. 

Anmeld

16. maj 2014

Wik

En toyata corolla verso. 

Anmeld

16. maj 2014

LJMNA

Vi har en berlingo som familie bil og så kører manden rundt i en alto  

Jeg elsker at je ikk behøver slå barnevogn sammen i berlingoen, og det er selvom at det er en tvillingevogn vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.