3 børn, hvilken bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2014

De3Guldklumper

cwl skriver:

Oki tak

Hvor meget køre I ca om året?

Vi køre mellem 30 og 40.000 km om året

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

cwl

Pylle3 skriver:

Vi køre mellem 30 og 40.000 km om året

Oki. Det er lidt mere end hvad vi gør og derfor ved vi ikke om det kan svarer sig med en diesel bil.

Vi kører ca. 20 - 25.000 km om året

Anmeld

16. maj 2014

De3Guldklumper

cwl skriver:

Oki. Det er lidt mere end hvad vi gør og derfor ved vi ikke om det kan svarer sig med en diesel bil.

Vi kører ca. 20 - 25.000 km om året

Hvis i køre mange små ture - ex oftest bykørsel så ville jeg vælge benzin - vores er meget tørstig når jeg bare køre bykørsel

Anmeld

16. maj 2014

cwl

Pylle3 skriver:

Hvis i køre mange små ture - ex oftest bykørsel så ville jeg vælge benzin - vores er meget tørstig når jeg bare køre bykørsel

Ja det er netop det vi tænker og det er det vi gør. Tak for rådet.

Anmeld

16. maj 2014

A.n.onym.

En dieselbil kan slet ikke tåle at få mange korte ture - den skal helst være helt gennemvarm før den bliver slukket - har alle biler self. bedst af, men især dieselbiler

Anmeld

16. maj 2014

LinLin

Vi har tre børn om fem mdr ca og har en Audi a8 og en Suzuki alto
Jeg kører selvfølgelig autoen og vil da gerne have en ny bil på et tidspunkt, men vi kører jo bare i audien når vi alle skal afsted

Anmeld

16. maj 2014

cwl

LinLin skriver:

Vi har tre børn om fem mdr ca og har en Audi a8 og en Suzuki alto
Jeg kører selvfølgelig autoen og vil da gerne have en ny bil på et tidspunkt, men vi kører jo bare i audien når vi alle skal afsted

Kan I være alle i den?

Audi er ikke lige en bil for os

Anmeld

16. maj 2014

lineog4

Vi har en Fiat doplo (er jo gift med en italiener )
Der er dejlig plads også til barnevogn og klapvogn hvis man ikke har de ekstra sæder, og der er plads til 6 plus chauffør hvis sæderne er på, så vi også kan have andre med i bilen.

Anmeld

16. maj 2014

LinLin

cwl skriver:

Kan I være alle i den?

Audi er ikke lige en bil for os

I audien? Sagtens

I suzukien er der kun sæder/seler til fire... Det er (jo) en mikrobil - men dejligt økonomisk!

Jeg vil gerne have en Suzuki s-cross eller en Nissan qashqai men har ikke brug for den som sådan når vi har den anden også... Så, det bliver nok ikke lige foreløbigt den bliver skiftet ud!

Anmeld

16. maj 2014

cwl

lineog4 skriver:

Vi har en Fiat doplo (er jo gift med en italiener )
Der er dejlig plads også til barnevogn og klapvogn hvis man ikke har de ekstra sæder, og der er plads til 6 plus chauffør hvis sæderne er på, så vi også kan have andre med i bilen.

Kan godt se der er god plads, men selve modellen er jeg ikke vild med..

Men tak for input.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.