sosu-assistenter - Hvad drømmer du om i dit fag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
13 svar
2 synes godt om
15. maj 2014

*Pingvinen*

Jeg er assistent på et plejehjem, som skal lukkes.
Vi bliver hørt di kan ønske, hvad vi gerne vil arbejde med, hvor vi vil hen, evt nye arbejdstider osv.
Men det er da SVÆRT, hvad man skal...
Skal jeg ''bare følge med'' di se hver det bringer mig...
Skal jeg mon prøve at søge nye udfordringer indenfor pædagogikken og arbejde med fysisk og psykisk udviklingshæmmede....
Skal jeg mon prøve at sende uopfordringer til fx Visitationen, sygehuse, psykiatrien....

Hvad ville i gerne arbejde med, ønske og prøve kræfter med..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

MorDk

Jeg har selv lige fået nyt arbejde. Aftenvagt på plejehjem. Der har jeg det godt lige nu. Og jeg føler jeg kan yde dem omsorg jeg gerne vil. I fremtiden tænker jeg visitator eller sekretær (blæksprutte) i en lægepraksis 

Anmeld

15. maj 2014

esioul

*Pingvinen* skriver:

Jeg er assistent på et plejehjem, som skal lukkes.
Vi bliver hørt di kan ønske, hvad vi gerne vil arbejde med, hvor vi vil hen, evt nye arbejdstider osv.
Men det er da SVÆRT, hvad man skal...
Skal jeg ''bare følge med'' di se hver det bringer mig...
Skal jeg mon prøve at søge nye udfordringer indenfor pædagogikken og arbejde med fysisk og psykisk udviklingshæmmede....
Skal jeg mon prøve at sende uopfordringer til fx Visitationen, sygehuse, psykiatrien....

Hvad ville i gerne arbejde med, ønske og prøve kræfter med..?

Jeg er selv sosu hjælper og nu i gang med pædagoguddannelsen.

Jeg tror på de 2 uddannelser åbner mange døre

Måske det var en mulighed for dig? hvis du gerne vil have pædagogik indover?

Anmeld

15. maj 2014

*Pingvinen*

esioul skriver:

Jeg er selv sosu hjælper og nu i gang med pædagoguddannelsen.

Jeg tror på de 2 uddannelser åbner mange døre

Måske det var en mulighed for dig? hvis du gerne vil have pædagogik indover?

Nej har virkelig ikke lyst til at uddanne mig som pædagog. Det er lidt ''for pædagogisk'' til mig.

Anmeld

15. maj 2014

*Pingvinen*

MorDk skriver:

Jeg har selv lige fået nyt arbejde. Aftenvagt på plejehjem. Der har jeg det godt lige nu. Og jeg føler jeg kan yde dem omsorg jeg gerne vil. I fremtiden tænker jeg visitator eller sekretær (blæksprutte) i en lægepraksis 

Sekretær i lægepraksis - er det ikke lægesekretær? Spørger nok dumt...
Men når det er en uddannelse for sig selv, kan en assistent vel ikke blive det..?

Anmeld

15. maj 2014

klmf

Hvis jeg var assistent, ville jeg søge på en ortopædkirurgisk afdeling og blive ekspert i sår:-) Det er sejt:-)

Anmeld

15. maj 2014

*Pingvinen*

lotchen skriver:

Hvis jeg var assistent, ville jeg søge på en ortopædkirurgisk afdeling og blive ekspert i sår:-) Det er sejt:-)

Får assistenterne overhovedet lov til noget sejt på et Sygehus

Anmeld

15. maj 2014

esioul

*Pingvinen* skriver:

Nej har virkelig ikke lyst til at uddanne mig som pædagog. Det er lidt ''for pædagogisk'' til mig.

nåååh okay

Anmeld

15. maj 2014

klmf

*Pingvinen* skriver:

Får assistenterne overhovedet lov til noget sejt på et Sygehus

På de rette afdelinger gør de vel? Men hvis du vil suse rundt og tage gasser osv., så skulle du jo læse til spl. :-)

Anmeld

15. maj 2014

*Pingvinen*

lotchen skriver:

På de rette afdelinger gør de vel? Men hvis du vil suse rundt og tage gasser osv., så skulle du jo læse til spl. :-)

Tage gasser??
Nej vil ikke læse til sygeplejerske (pga SU).
Og er egentlig heller ikke interesseret i at arbejde på Sygehus og være det nederste led. Har ca 50 km til alle sygehuse omkring mit hjem, så det er ikke lige sygehusvæsenet, jeg drømmer om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.